Autor Wiadomość
luki
PostWysłany: Czw 13:15, 08 Lip 2010   Temat postu:

no to bez zmian i lecimy!
zmieniam z d na c!
Czarli
PostWysłany: Czw 13:13, 08 Lip 2010   Temat postu:

Zostawmy jak jest, to za duża zmiana na środek kampanii.
luki
PostWysłany: Czw 13:12, 08 Lip 2010   Temat postu:

Jak mam coś napisać, to napiszę, że jestem za moim pomysłem, a co!
czyli:
"Gracz o najniższej inicjatywie mówi gdzie leci w tej turze. W odpowiedzi na to najpierw deklaruje czy go przechwytuje gracz o inicjatywie najwyższej, potem ten o stopień niższej itd… "

Opcja wait też może być, ale na pewno nie ma sensu wait przy przechwytywaniu - bo nic nie daje. Czyli akceptuję wait z zastrzeżeniem, że przechwytywanie jest deklarowane w kolejności inicjatywy.
jimmor
PostWysłany: Czw 13:09, 08 Lip 2010   Temat postu:

Nie zmieniajmy ini w trakcie kampanii
Misiołak
PostWysłany: Czw 13:02, 08 Lip 2010   Temat postu:

Dodaję pola
luki
PostWysłany: Pon 15:44, 05 Lip 2010   Temat postu:

strasznie to skomplikowane się robi. Pogubiłem się ... Chyba wolę mój system... Wink poza tym cała masa postów by była potrzebna do przejścia kolejności tury.
Misiołak
PostWysłany: Pon 15:23, 05 Lip 2010   Temat postu:

Przechwytywanie to taka minitura, więc tam dopuściłbym osobnego waita Wink

Czyli: Czekający mogą przechwytywać, każdy może czekać podczas przechwytywania.
luki
PostWysłany: Pon 14:07, 05 Lip 2010   Temat postu:

Misiołak napisał:
W HoMM mogłeś dać opcję czekaj. Jednostki czekające ruszały się po wszystkich, w kolejności odwrotnej inicjatywy.

a jak przechwytywanie byś rozwiązał? czy czekający może przechwytywać?
jimmor
PostWysłany: Pon 14:04, 05 Lip 2010   Temat postu:

Abbai mogą dostać bonus do ini kampanijnej... co ja pisałem o napisaniu systemu od początku?
Misiołak
PostWysłany: Pon 14:04, 05 Lip 2010   Temat postu:

W HoMM mogłeś dać opcję czekaj. Jednostki czekające ruszały się po wszystkich, w kolejności odwrotnej inicjatywy.
luki
PostWysłany: Pon 14:03, 05 Lip 2010   Temat postu:

Misiołak napisał:
Wolę opcję z "Wait"em, jak w Hirołsach Wink


sorry, ale nie kojarzę - w HoMM grałem lata temu, jeszcze u Nitków. wrzuć dwa słowa rozwiniecia. Oni czekali aż przejdzie wszysko i potem kto ma najwyższą ten pierwszy potem, trochę niższy waitujący... itd? Czy inaczej?

Misiołak napisał:
Z drugiej strony, Abbai zostali tak pomyślani, by mogli wybierać cele z małym ryzykiem przechwycenia... Więc to zmiana na niekorzyść Czarliego.


Hmmm o tym nie pomyślałem. Przyznaję.
Misiołak
PostWysłany: Pon 13:55, 05 Lip 2010   Temat postu:

Wolę opcję z "Wait"em, jak w Hirołsach Wink
Z drugiej strony, Abbai zostali tak pomyślani, by mogli wybierać cele z małym ryzykiem przechwycenia... Więc to zmiana na niekorzyść Czarliego.
luki
PostWysłany: Pon 10:01, 05 Lip 2010   Temat postu: Inicjatywa kampanijna

Podrzucę taki temat na dobre rozpoczęcie tygodnia. W końcu przypomniałem sobie co mnie gryzło w kampanii.
Mianowicie inicjatywa w kampanii działa na opak. Tzn. Im ma się jej mniej tym lepiej. IMO to bzdura, więc bym ją zmienił. Widziałem ,że już jakieś pomysły padały, ale nic nie zostało skonkretyzowane, więc może dam mój pomysł a potem sobie pogadamy (pokrzyczymy) i może coś sensownego ustalimy.
Inicjatywę rzucamy normalnie. Deklaracje działań idą od najniższej inicjatywy, ale deklaracje przechwytywania od najwyższej.
Czyli:
Gracz o najniższej inicjatywie mówi gdzie leci w tej turze. W odpowiedzi na to najpierw deklaruje czy go przechwytuje gracz o inicjatywie najwyższej, potem ten o stopień niższej itd…

Jest to system dość przejrzysty i nikt się w nim nie powinien zgubić a równocześnie gracze o wysokiej inicjatywie coś będą mocniej kontrolować co się dzieje. Wadą jest to, że gracz o najwyższej inic. Jak nie chce nikogo przechwytywać to dostanie tylko ochłapy.

Jak macie jakieś inne pomysły to podrzućcie. Jeśli się dogadamy to może się uda to wprowadzić na turę 4.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group