Autor Wiadomość
luki
PostWysłany: Pon 12:09, 14 Cze 2010   Temat postu:

hmmm... chiba ni... no bo dopiero musisz ją przyholować i zawiesić. A jak ci się nie uda złapać zasobu to i potem nie będzie działał.
jimmor
PostWysłany: Pon 12:08, 14 Cze 2010   Temat postu:

Tak... to co każdy w WAR-em na start? Very Happy

BTW - czy bonusy ze startowej stacji wchodzą zanim ją gdzieś zawiesimy, czy dopiero po tym - chodzi mi np. o war-room? Działa w 1 turze?
Czarli
PostWysłany: Pon 12:03, 14 Cze 2010   Temat postu:

To i ja przyklepię rozbudowę Smile
Startowa stacja może być na dowolnym priorty, a nowo kupowane od patrola i rozbudowujemy, tak?
Misiołak
PostWysłany: Pon 11:50, 14 Cze 2010   Temat postu:

A co, ja też jestem za rozbudową, bo to fajny motyw Smile
jimmor
PostWysłany: Pon 11:31, 14 Cze 2010   Temat postu:

Chodziło mi o samą zmianę konfiguracji. Doczytać muszę zresztą bo zupełnie nie pamiętam zasad. Co do rozbudowy to mamy trzy głosy na budowę powolną i chyba oznacza to przy 5 graczach przyjęte rozstrzygnięcie.
luki
PostWysłany: Pon 11:29, 14 Cze 2010   Temat postu:

Ale co? Można dowolnej wielkości stację postawić w ciągu tury? Czy idziemy tak jak moongoose daje?
jimmor
PostWysłany: Pon 11:28, 14 Cze 2010   Temat postu:

Sorry, nie wziąłem tego pod uwagę. Zostawmy jak jest.
Misiołak
PostWysłany: Pon 11:26, 14 Cze 2010   Temat postu:

Jimmor, pamiętaj, że już są zasady przebudowy stacji, np. po jej przejęciu od przeciwnika (tak, jest taka możliwość). Jeśli chcesz to przyciąć to można wprowadzić limit zmian na turę kampanii, np. max 1 dodanie modułu(płatne w RR), bez limitu usunięć (za darmo?).
luki
PostWysłany: Pon 11:20, 14 Cze 2010   Temat postu:

No bo fakt jest faktem, że jak zostawimy to tak jak jest to szybko się całość zmieni w "mam Star Fortress na każdym zasobie" i wtedy zabawa przestanie być zabawna.
jimmor
PostWysłany: Pon 11:12, 14 Cze 2010   Temat postu:

Ktoś wpadł na podobne rozwiązanie... znaczy że musi być dobre Very Happy

Zastanawiam się tylko nad zmianą modułów 'w locie'. Wolałbym zablokować możliwość 'edycji' bazy, bo się pogubimy z kosztami. A zmiana habitatu w pancerz to dość skomplikowana procedura. Zaraz pojawi się pomysł, żeby przebudowywać bazy bez zmiany wielkości i się zrobią z baz samokonfigurujące kostki borgów. Jestem za zablokowaniem możliwość edycji modułów, co najwyżej można wszystkich modułów od razu nie wykorzystać - tzn. postawić bazę z wolnymi slotami i ją rozbudować potem. Jak budujemy bazę to przynajmniej ją projektujmy z wyprzedzaniem...
luki
PostWysłany: Sob 21:14, 12 Cze 2010   Temat postu:

Witam, podoba mi się to D! Aktualnie stacja w kampanii jest naprawdę niezła, więc można ją z lekka dociąc.

I jeszcze 3 grosze z Moongose forum - całkiem na temat

http://www.mongoosepublishing.com/phpBB2/viewtopic.php?t=43385
jimmor
PostWysłany: Sob 15:41, 12 Cze 2010   Temat postu: Space stations - rozbudowa

Czy w trakcie trwania kampanii rozbudowujemy stacje? A jeżeli tak jakim kosztem?

a - nie rozbudowujemy. Stację można podmienić na większą, ale trzeba pokryć całkowity koszt nowej stacji

b - rozbudowujemy, ale koszty liczymy jakbyśmy dokupowali brakujące PrLvl (np. rozbudowując z Raid do War płacimy za Raid i Battle - czyli 32 RR !)

c - rozbudowujemy, a od ponoszonego kosztu odejmujemy wartość stacji bojowej sprzed rozbudowy - (np. rozbudowując z Raid do War płacimy 18 RR)

d - moja autorska - rozbudowujemy jak w b, ale musimy budować 1 poziom na turę, zaczynając od patrola. Jedyny wyjątek - stacje kupione na starcie, mogą być od razu duże. Budowa stacji trochę trwa...

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group