Autor |
Wiadomość |
luki
 |
Wysłany:
Pon 12:09, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
hmmm... chiba ni... no bo dopiero musisz ją przyholować i zawiesić. A jak ci się nie uda złapać zasobu to i potem nie będzie działał. |
|
 |
jimmor
 |
Wysłany:
Pon 12:08, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
Tak... to co każdy w WAR-em na start?
BTW - czy bonusy ze startowej stacji wchodzą zanim ją gdzieś zawiesimy, czy dopiero po tym - chodzi mi np. o war-room? Działa w 1 turze? |
|
 |
Czarli
 |
Wysłany:
Pon 12:03, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
To i ja przyklepię rozbudowę
Startowa stacja może być na dowolnym priorty, a nowo kupowane od patrola i rozbudowujemy, tak? |
|
 |
Misiołak
 |
Wysłany:
Pon 11:50, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
A co, ja też jestem za rozbudową, bo to fajny motyw  |
|
 |
jimmor
 |
Wysłany:
Pon 11:31, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
Chodziło mi o samą zmianę konfiguracji. Doczytać muszę zresztą bo zupełnie nie pamiętam zasad. Co do rozbudowy to mamy trzy głosy na budowę powolną i chyba oznacza to przy 5 graczach przyjęte rozstrzygnięcie. |
|
 |
luki
 |
Wysłany:
Pon 11:29, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
Ale co? Można dowolnej wielkości stację postawić w ciągu tury? Czy idziemy tak jak moongoose daje? |
|
 |
jimmor
 |
Wysłany:
Pon 11:28, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
Sorry, nie wziąłem tego pod uwagę. Zostawmy jak jest. |
|
 |
Misiołak
 |
Wysłany:
Pon 11:26, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
Jimmor, pamiętaj, że już są zasady przebudowy stacji, np. po jej przejęciu od przeciwnika (tak, jest taka możliwość). Jeśli chcesz to przyciąć to można wprowadzić limit zmian na turę kampanii, np. max 1 dodanie modułu(płatne w RR), bez limitu usunięć (za darmo?). |
|
 |
luki
 |
Wysłany:
Pon 11:20, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
No bo fakt jest faktem, że jak zostawimy to tak jak jest to szybko się całość zmieni w "mam Star Fortress na każdym zasobie" i wtedy zabawa przestanie być zabawna. |
|
 |
jimmor
 |
Wysłany:
Pon 11:12, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
Ktoś wpadł na podobne rozwiązanie... znaczy że musi być dobre
Zastanawiam się tylko nad zmianą modułów 'w locie'. Wolałbym zablokować możliwość 'edycji' bazy, bo się pogubimy z kosztami. A zmiana habitatu w pancerz to dość skomplikowana procedura. Zaraz pojawi się pomysł, żeby przebudowywać bazy bez zmiany wielkości i się zrobią z baz samokonfigurujące kostki borgów. Jestem za zablokowaniem możliwość edycji modułów, co najwyżej można wszystkich modułów od razu nie wykorzystać - tzn. postawić bazę z wolnymi slotami i ją rozbudować potem. Jak budujemy bazę to przynajmniej ją projektujmy z wyprzedzaniem... |
|
 |
luki
 |
|
 |
jimmor
 |
Wysłany:
Sob 15:41, 12 Cze 2010 Temat postu: Space stations - rozbudowa |
|
Czy w trakcie trwania kampanii rozbudowujemy stacje? A jeżeli tak jakim kosztem?
a - nie rozbudowujemy. Stację można podmienić na większą, ale trzeba pokryć całkowity koszt nowej stacji
b - rozbudowujemy, ale koszty liczymy jakbyśmy dokupowali brakujące PrLvl (np. rozbudowując z Raid do War płacimy za Raid i Battle - czyli 32 RR !)
c - rozbudowujemy, a od ponoszonego kosztu odejmujemy wartość stacji bojowej sprzed rozbudowy - (np. rozbudowując z Raid do War płacimy 18 RR)
d - moja autorska - rozbudowujemy jak w b, ale musimy budować 1 poziom na turę, zaczynając od patrola. Jedyny wyjątek - stacje kupione na starcie, mogą być od razu duże. Budowa stacji trochę trwa... |
|
 |