FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
luki
Wysłany: Śro 11:42, 05 Gru 2007 Temat postu: Re: Postulaty zmian w przepisach kampanijnych
jimmor napisał:
1. Im okręt mniejszy tym większy koszt other duty w XP (Patrol: 6, Skiermish: 4, Raid 3, Battle, War, Armagedon 2)
A moze zrobić inny zapis:
- koszt w XP other duty (Patrol: 4; skirmish: 3 reszta po 2)
- okręt może wykonać 1 rzut na other duty na turę.
Raid jest już na tyle powaznym okrętem, że warto mu imo i tak wykupowac Refity a nie othery. A zapis 1 na turę przytnie ich ilość dość skutecznie.
Ula:
Eskalacja bitew czyli? Jak by to miało działać? Jezeli bedzie zapis, że do zdobycia celu jest potrzebna bitwa na poziomie ileśtam battle to bitwy będa wieksze. A jeżeli bedziesz najpierw chciała "zmiekczyć" cel najpierw możesz go potraktować lekką bitwą za -1FAP. Czyli jakaś eskalacja jest.
Wymiana okrętów po odesłaniu? hmmm.... IMO nie. Wybieraasz flotę na poczatku, dokupujesz w trakcie. I tka możliwosć odesłaia na naprawy i uzupełnienie stanów jest TWARDA.
Jimmor:
Trzeba by ew usiąść nad tymi mozliwymi scenariuszami. Bo większośc bedzie się kwalifikować do każdej kategorii, tylko prawdopodobieństwo wylosowania trza zmienić.
Odnośnie wilekości bitwy musiały by być dwie tabele. Jedna dla bitew małych, jdena dla dużych. najpierw rzut na poziom bitwy, potem na FAP. Czy w tym momencie nie dać mozliwości wpływania modyfikatorem +-3 na oba rzuty? Losowość jest mniejsza, więc powinno to zagrac lepiej
Ula
Wysłany: Śro 10:01, 05 Gru 2007 Temat postu:
Moja propozycja - by następowała eskalacja bitew, czyli kolejne tury większe bitwy.. Przynajmniej jeśli chodzi o walkę o cele strategiczne.
P.s.
Czy można odsyłać statki do domu, by z domu przyslano coś innego?
Np.: zamiast Battla odsyłaja mi coś niejszego co uznałam, że jest mi potrzebniejsze?
luki
Wysłany: Wto 16:59, 04 Gru 2007 Temat postu:
- Raz na całą kampanię dla strony dodatkowy cel strategiczny.
- Rozliczenie Tury w kolejności inicjatywy (po rzuceniu i wskazaniu celów dla wszystkich other duty). Idealnie by było gdyby other duty (to najważneijsze) rzucac od razu po bitwie i ASAP upubliczniac. Refity są mniej wazne.
Jimmor:
- czy wygrana w każdym z tych podpunktów daje +5RR?
- czy przy takim założeniu utrzymujemy 1 atak na rundę czy dopuszczamy więcej małych ataków?
jimmor
Wysłany: Wto 16:54, 04 Gru 2007 Temat postu: Postulaty zmian w przepisach kampanijnych
Proponuję umieszczać poniżej postulaty zmian w przepisach kampanijnych. Zacznę od siebie:
1. Im okręt mniejszy tym większy koszt other duty w XP (Patrol: 6, Skiermish: 4, Raid 3, Battle, War, Armagedon 2)
2. Wprowadzić bardziej rozbudowaną tabelę generacji scenariusza - uzależnioną od tego co atakujący chce zrobić. Np:
a) można wykonać rajd przeciw zasobowi wroga którego celem będzie osłabienie jego floty (-1 FAP w następnej bitwie o dany zasób). Scenariusz z poziomu Patrol - Raid z grupy Recon Run, Break through, itp
b) można wykonać rajd przeciw zasobowi mający na celu jego neutralizację (w turze utrata przychodu) - scenariusz z poziomu Patrol - Raid z grupy Konwój, Supply ships
c) można wykonać atak na zasób przeciwnika - scenariusz wielkości battle / war, scenariusze w rodzaju plane assault, annihilation, Acta...
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin