FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
luki
Wysłany: Pią 9:37, 30 Lis 2007 Temat postu:
ehh a ty znowu kręcisz... niestety masz dużo racji (znowu?).
Zaokrąglania wchodzą do homerulesów.
co do części drugiej... hmmm podręcznik mówi jeasno. Oczywiscie można się z nim nie zgodzić... hmm niech ktoś coś zrobi. ja na razie sie muszę robotą zająć...
jimmor
Wysłany: Pią 9:31, 30 Lis 2007 Temat postu:
Pytanie jest źle sformułowane, więc doradzałbym ponowne głosowanie - przy nieudanej SA jest wyraźnie napisane, że ograniczenia nie działają. No prawie wyraźnie:
Cytat:
If failed, the ship moves as normal.
mogłoby być acts zamiast moves.
luki
Wysłany: Pią 9:30, 30 Lis 2007 Temat postu:
zaraz wrzucam do Homerulesów i dziękuję za współudział
Ula
Wysłany: Pią 9:24, 30 Lis 2007 Temat postu:
Licząc głosy wyszło mi , że NArnowie maja głos ostateczny...
luki
Wysłany: Pon 14:03, 26 Lis 2007 Temat postu:
głosowac proszę
i stanowisko przy innych uściślać..
Czarli
Wysłany: Pon 14:02, 26 Lis 2007 Temat postu:
Moim zdaniem przerwanie akcji niweluje wszystkie bonusy (zgodnie z zapisem) a kary za wykonywanie akcji dalej się liczą. Tak było by chyba najbardziej zgodnie z podręcznikiem...
Misiołak
Wysłany: Pon 8:53, 26 Lis 2007 Temat postu:
Zyski są wyszczególnione, ale mowa o całych SA... nie jest napisane, że nie traci ograniczeń...
jimmor
Wysłany: Pią 16:56, 23 Lis 2007 Temat postu:
Cytat:
If a ship is restricted from performing Special Actions (such as from some critical hits), then it will also immediately lose
any Special Action it is currently performing, losing all benefits in the process.
Mowa jest tylko o zyskach...
luki
Wysłany: Pią 16:09, 23 Lis 2007 Temat postu:
jak na razie kostki w dół zgodnie
fakt faktem pojawia się nam kolejne pytanie - czy zniknięcie możliwości robienia SA (np bridge hit) wyłacza działające już SA?
Misiołak
Wysłany: Pią 15:17, 23 Lis 2007 Temat postu:
Niby to samo co Jimmor, ale zupełnie co innego.
Jestem za tym by krytyki nie przerywały SA, przynajmniej nie wszystkich. np. Jeśli ktoś zamknął grodzie, to jak go trafię w mostek, to nagle grodzie są otwarte, już od tego strzału? Ciut dziwne.
Ale jeśli tak, to moim zdaniem brak też ograniczeń.
jimmor
Wysłany: Pią 14:58, 23 Lis 2007 Temat postu:
Inaczej traktowane są SA które nie wyjdą a inaczej które zostaną przerwane szczęśliwym trafieniem. Nie można łączyć odpowiedzi na oba pytania:
- z wyjątkiem Run Silent! (oraz być może innych SA które mają stosowny zapis) ograniczenia z SA nie działają po nie udanym QC check.
- SA które zadziałały, lecz zostały przerwane trafieniem postuluję traktować jako wciąż narzucające swoje ograniczenia.
luki
Wysłany: Pią 14:16, 23 Lis 2007 Temat postu: nieudana/przerwana SA
Natknęlismy się niestety na ten problem wczora (dziś?)
czy po tym jak nie wyjdzie SA (ew np okrętowi odstrzelą możliwość robienia SA) ograniczenia jakie ona nakłada działają czy nie?
Ja stanąłem na staowisku, że działają, Czarli, ze nie działają
Brak porozumienia = k6 = w tej bitwie działały.
Od razu pojawił się kolejny problem. Jak liczyć przepołowioną ilosć kostek z broni o nieparzystej liczbie kostek?
powiedzmy akcja intensify wyjściowa ilośc kostek 5. Po zadeklarowaniu zostaje 3 czy dwie?
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin