FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
luki
Wysłany: Pon 19:56, 05 Lis 2007 Temat postu: Homerules (prawdy objawione)
Wszelkie posty poza pierwszym będą kasowane.
Komentarze, sugestie, groźby proszę umieszczać w odpowiednim temacie na forum czyli tu:
http://www.fullt.fora.pl/homerules-komentrze-czyli-co-znowu-jest-nie-tak-t948.html
VP = Victory Points
XP = eXperience Points
ŻETONY:
Standaryzacja wymiarów żetonów:
Okręty:
Patrol - 1"x1,5" (25,4mm x 38,1mm)
skirmish, raid, battle - 1"x2" (25,4mm x 50,8mm)
war, armageddon - 1,5"x3" (38,1mm x 76,2mm)
Żetony kwadratowe (np.: Vree) - polem mają być zbliżone do pól odpowiednich klas- czyli: skirmish, raid, battle - 1,4"x1,4"
Myśliwce - kwadrat 1" lub sześciokąt 1"
Figurki oryginalne pozostają bez zmian.
Jednostki będące wariantami innych jednostek zachowują wymiary żetonu okrętu klasy podstawowej.
Jednostki o znanych wymiarach niestandardowych (np.: Explorer) zachowują swoje wymiary.
SPECIAL ACTIONS:
- Jeżeli akcja specjalna dzieli możliwe do użycia AD na pół (np.: IDF) a okręt ma nieparzystą ilość AD to ułamek jest zaokrąglany w dół.
TRAITS:
- Escort: Anti Fightry są przekazywane po zadeklarowaniu akcji specjalnych (czyli np: po IDF). Escort może przekazywać
tylko swoje AF
(dodatkowe z IDF wliczają się). Nie może przekazywać AF otrzymanych od innych escortów.
FIGHTERS:
Jeżeli w trakcie inicjacji dogfightu jeden z myśliwców zginie od AFa (np: z myśliwca) to jego przeciwnik jest traktowany jak nie związany dogfightem (może używać broni pokładowej i być ostrzeliwany)
SCENARIUSZE:
- Wycofywanie okrętów: okręty wycofujące się z walki przez krawędź neutralną żyją i mają się dobrze. Okręty wycofujące się przez krawędź wrogą są niszczone.
- połowa floty w nadprzestrzeni oznacza połowę floty liczoną w FAP-ach
- W momencie uzyskania PATA (brak możliwości wyłonienia zwycięzcy), po uznaniu pata przez wszystkie strony scenariusz jest rozstrzygany przez podliczenie VP.
- ambush: okręty broniącego się w drugiej turze działają normalnie (żadnego rzucania).
Experience Points:
- XP za bitwę należą się każdemu okrętowi zadeklarowanemu jako użyty w scenariuszu. Nawet gdy cały scenariusz spędził w nadprzestrzeni i nie wyszedł na pole.
REFIT and OTHER DUTIES
- Refit - dowolny wylosowany refit może zostać zignorowany przez gracza kontrolującego refitowany statek. Deklaracja po wylosowaniu refita, przed zamknięciem tury kampanii. W wypadku rezygnacji z refita wydane XP przepadają.
- W przypadku dwukrotnego wylosowania duty Bounty lub odpowiadającego (zwiększającego dwukrotnie ilość VP za statki, bonusy do RR za każdy zniszczony statek itd.) drugi rzut jest PRZERZUCANY.
- Vree Abudction Duty - zapis celu jawny. Duty działa tylko w przypadku ataku na Cel Strategiczny będący w posiadaniu Vree. Nie działa w przypadku przechwycenia ataku Vree na cel neutralny.
FLOTY:
- ISA jako sojusznika (zasada Allies) nie może wziąć floty ogólnej Ligi. Musi wybierać z flot nacji zrzeszonych w lidze.
JEDNOSTKI:
- shadow fighters - 3 podstawki w patrolu
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin