FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Czarli
Wysłany: Pon 16:22, 05 Lis 2007 Temat postu:
Chyba najzgodniej z zasadami będzie, że każdy statek dostaje reroll na jednej broni, myśliwce też dostają ten bonus. Nie przerzucamy przerzutów i będzie spokój
Misiołak
Wysłany: Pon 14:32, 05 Lis 2007 Temat postu:
W zasadach rerolle są jasne - przerzucać można wszystko (np.inicjatywę), ale nie ma rerolla rerolla.
jimmor
Wysłany: Pon 14:30, 05 Lis 2007 Temat postu:
A sorry, czwarta interpretacja, ale faktycznie chyba właściwa. Czyli na każdym statku wybieram po jednym systemie.
A co ze statkami które wykonają concentrate all fire? Dostają re-roll re-rolla?
Misiołak
Wysłany: Pon 14:26, 05 Lis 2007 Temat postu:
Oj czepiasz się, wiadomo że chodzi o pojedyńczy weapon system, a liczba mnoga odnosi się do sytuacji gdy jest wiele statków.
jimmor
Wysłany: Pon 14:23, 05 Lis 2007 Temat postu:
Cytat:
If the result is 8 or more, you may choose any one weapon system on any ships attacking the enemy target. You may
re-roll all Attack Dice for those weapon systems that fail to hit the target, but weapons with the Beam, Energy Mine, or
Twin-Linked traits may not benefi t from this trait.
Mam wrażenie że to kolejny zapis robiony 'na kolanie': pierwsze zdanie nijak się do kupy nie składa z drugim. W pierwszym występuje liczba pojedyncza (wybierz dowolny system z dowolnego okrętu) w drugim mnoga. Wcale nie jestem przekonany, że chodzi o przerzuty wszystkich broni wszystkich statków, a nie jednej broni jednej broni jednego statku lub tej samej broni na różnych statkach... Chyba że było wyjaśniane w jakimś FAQ? Zapis że wszystkie ataki wobec wybranego okrętu można przerzucać można sformułować znacznie prościej w jednym zdaniu
Co do samego pytania -
Cytat:
In fact, a flight of fighters is treated as a ship for all purposes, unless otherwise mentioned below.
(Wkurza mnie to below, bo teoretycznie oznacza, że jeżeli wykluczenie wspomniane jest gdzie indziej niż 'below' to się nie liczy
)
Misiołak
Wysłany: Pon 13:29, 05 Lis 2007 Temat postu:
Tobie to akurat najbardziej na rękę
A co myśli reszta?
luki
Wysłany: Pon 13:27, 05 Lis 2007 Temat postu:
"any ship"
IMO masz rację
Misiołak
Wysłany: Pon 13:20, 05 Lis 2007 Temat postu: cecha scout, a myśliwce
Cecha scout pozwala namierzyć wrogi okręt tak, że każdy kto do niego strzela, może przerzucić kości z jednego weapon systemu.
Czy dotyczy to wszystkich myśliwców?
Moim zdaniem tak.
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin