FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
$1 $3
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający:
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jimmor
Wysłany: Śro 21:08, 06 Lut 2008 Temat postu:
kolejne wskrzeszenie wątku - niektórym nie jest dane spoczywać w pokoju:
http://www.mongoosepublishing.com/phpBB2/viewtopic.php?t=33307&postdays=0&postorder=asc&start=30
Czarli
Wysłany: Pią 15:40, 16 Lis 2007 Temat postu:
Czyli ustalone! Fightery Cieni 3/choice, wchodzi od tej tury(?). Mam nadzieję, że bardzo mnie to nie zabije... w sumie to będzie już 9 paskud a nie 6... mam przeczucie że wsadziłem sobie właśnie kijek w d**ę...
jimmor
Wysłany: Pią 15:22, 16 Lis 2007 Temat postu:
W rezultacie wrzucenia na mongoosa problemu Misiołak uzyskał informację, że... okręty cieni w ciągu gry mogą albo wejść alnbo wyjść z nadprzestrzeni, nie mogą jednak w ciągu jednej gry zrobić obu tych rzeczy.
3 w choice? Przy takiej klaryfikacji, dlaczego nie...
luki
Wysłany: Pią 15:17, 16 Lis 2007 Temat postu:
let it be! ehhh
na mnie możesz wystawić 3 per wing... zobaczymy jak mocno na tym ucierpię...
Czarli
Wysłany: Pią 11:11, 16 Lis 2007 Temat postu:
Po wylosowaniu poziomu bitwy z Misiołakiem jeszcze raz przemyślałem cały problem i sądzę, że Shadow Fightery są jednak zbyt słabe jak na tak małą ilość. Jako, że jeszcze nie udzielałem się w tym temacie, więc oddaję teraz głos na 3/wing. Sądzę, że to nie zaburzy zbytnio równowagi, a da Cieniom jakiekolwiek szanse w bitwach na najmniejsze punkty (3 patrol).
I proponuję jeszcze raz rozpatrzyć całą sprawę. Wszak wszyscy mamy już jednak trochę więcej doświadczenia w grze i swoje opinie na temat systemu.
Misiołak
Wysłany: Śro 14:28, 07 Lis 2007 Temat postu:
Jeżeli post miałbyć sarkastyczny, to ci nie wyszło... bo zbyt blisko jesteś prawdy.
1.Na tzymmy zamieniłbym się w każdej chwili.
2.Tarcze chronią tak żadko, że są wisienką, ale na zakalcu.
3.Krytyki z dd są akurat słabsze! Bo za miast 2 krytyków z 2 efektami, masz tylko jeden z podwojonymi obrażeniami. Czyli 1 efekt krytyka mniej, i wcale nie więcej obrażeń...
4.Wygrywam inicjatywę - to faktycznie plus. Tyle, że każde myśliwce przechwytujące bez problemu mnie dopadną.
5.Nadprzestrzeń jest dostępna w mniej niż 1/3 scenariuszy. Daje tylko jedną rundę, po której znów dopadają mnie myśliwce wroga.
6.Wystrzeliwanie myśliwców zamiast strzału z jedynego działka na dużym statku? I ty to wymieniasz jako zaletę?
Więc: (w porównaniu do innych bomberów) Jestem ciut wytrzymalszy na zwykły ogień (1 grupa do 1 grupy), i mam jedną turę wolnego strzelania, dzięki inicjatywie/ew. hiperprzestrzeni. Za to nie mam myśliwców osłony, mam znacznie mniejszą siłę ognia, nie mogę strzelać spoza zasięgu anti fighter, mój ogień zadaje słabsze krytyki i łatwiej go powstrzymać interceptorami, i jednak nie jestem bardziej wytrzymały, bo jest mnie tylko 2/wing na 3/wing innych bomberów. W swoich rolach Tzymmy i Sky Serpenty są lepsze porównując nawet nie skrzydła, ale pojedyncze grupy.
jimmor
Wysłany: Śro 14:02, 07 Lis 2007 Temat postu:
Maruda...
Od Tzymów jesteś szybszy (wiem aurora i tak się dogoni), masz tarcze (wiem do niczego się nie nadają), masz lepszego dodge'a (i po co ci on), w przypadku krytyka zadajesz dwukrotnie większe obrażenia (ale nie masz Preceisa) a przede wszystkim niemal zawsze wygrywasz myśliwcami inicjatywę. O takim szczególe jak kiwanie osłony myśliwskiej przeciwnika poprzez atak z nadprzestrzeni lub wyrzutni myśliwców właściwie nie ma co pisać (i tak jest to bezużyteczne).
Misiołak
Wysłany: Śro 12:14, 07 Lis 2007 Temat postu:
Wypróbujemy w najbliższych bitwach...
Matt ma rację co do tego jakie powinny być, bo to on o tym decyduje. Nie ma za to racji uważając, że są na poziomie innych myśliwców 2/wing.
Co do czystej siły ognia:
Na niebronione cele lepsze są !
wszystkie
! inne bombery.
Tzymmy i Sky Serpenty są lepsze nawet jeśli chodzi o czystą siłę ognia
pojedyńczych
grup:
tzymm: 4.5hit vs hull5 per 1flight
sky serpent: 3.8hit vs hull5 per 1flight
shadow fighter: 3hit vs hull5 per 1flight
Więc shaadowfightery są nie tylko gorsze, ale i mniej liczne. Nawet gdyby były 3/flight to i tak nadal będą słabiej bić od powyższych. Ich siła ognia to mit!
I nie piszczie, że wytrzymalsze, że wyskakują. Bo inne bombery mogą bić spoza zasięgu antifire, a aby dolecieć mają eskortę. Moje raz strzelą i giną w dogfight'cie.
luki
Wysłany: Śro 9:45, 07 Lis 2007 Temat postu:
tak na prawdę szczerze ci powiem:
NIE WIEM i nie podejmuję się wydać werdyktu. Mam za mało doświadczenia, za mało grałem, symulacji przeprowadzać nie mam czasu. Na "oko" są słabe. Z drugiej strony to, co mogą zrobić z niebronionym celem (czy celem który nie ma AF tylko działka w różnych kierunach) jest sympatyczne... dla ciebie... Tutaj tylko moje Tbolty im podskoczą i raczej będą miały straty.
Jak na radzie wygląda mi na to, że masz wyspecjalizowanego, nie najlepszego myśliwca. Dodatkowo potrafisz go użyć tak, że w tej swojej wyspecjalizowanej funkcji się w miarę sprawdza. To może nie działać na dłuższą metę. Ale to bym zweryfikował - choć w kilku starciach. Poza tym to co Matt napisał w artykule o nich też ma dla mnie jakąś wagę. Niewieką przyznaję, ale jednak...
Wypróbujmy je. Jak nie zadziałają poprawnie.... będziemy myśleć.
Misiołak
Wysłany: Śro 8:48, 07 Lis 2007 Temat postu:
No i znowu to samo, jak wymyślam jakąś taktykę co z kiepskiego myśliwca może coś wyciągnąć to znaczy, że to dobry myśliwiec...
To nie uczciwe oceniać je po efektywności zależnej od gracza. Uczciwe jest porównać je do innych myśliwców i ocenić na podstawie cech.
Jimmor, Luki - naprawdę uważacie, że są ok?
Możecie szczerze napisać, że zgadzacie się z Mattem, a nie z resztą świata? Na prawdę uważacie, że są na poziomie White star fighterów i Rutarianów?
Przecież właśnie od tego mamy homerulesy, by ewidentne dziury w systemie łatać...
Aby doprecyzować: Mówimy o ilości grup w niezależnym skrzydle. Nie ma to żadnego wpływu na myśliwce przenoszone przez statki. Pytanie też nie brzmi, czy są po prostu ok, ale raczej, czy są ok, gdy za jednego patrola dostaję tylko 2 myśliwce.
luki
Wysłany: Wto 15:56, 06 Lis 2007 Temat postu:
zacznij ich używać. Jak na razie masz 1 spad za 1 zestrzelony - czyli nieźle biorąc pod uwagę co do ciebie prażyło...
jimmor
Wysłany: Wto 15:51, 06 Lis 2007 Temat postu:
Stanowisko oficjalne jest jednoznaczne - fighery są TAAAKIE ZAAAJEFAJNE a wy jeszcze narzekacie. Na razie dałem, że są OK. Jak mongoose ulegnie to i ja zmienię zdanie.
Tak wogóle to biorąc pod uwagę założenia shadow-fighterów powinny one bardziej przypominać riderów lub gun-boaty niż myśliwce. Ale systemu proponuję na razie nie przerabiać.
Misiołak
Wysłany: Wto 15:43, 06 Lis 2007 Temat postu:
Czy mam rozumieć, że reszta się wtrzymała? Rozumiem, że linkowany wątek jest długi, ale jakieś stanowisko wypada zadeklarować, aczasu już trochę upłynęło...
Misiołak
Wysłany: Pon 9:45, 05 Lis 2007 Temat postu:
Ponieważ ankiety i homerulesy są w modzie, to wrzucę coś dla siebie.
Lekko zmodyfikowałem poprzedni wątek. Proponuję przed podjęciem decyzji zapoznać się z tematem, choćby poprzez lekturę wątku z linka.
Misiołak
Wysłany: Pią 12:52, 02 Lis 2007 Temat postu: Myśliwce cieni - nekro/wątkomancja
Na oficjalnym forum od dłuższego czasu toczy się dyskusja dlaczego myśliwce cieni są tak kiepskie.
http://www.mongoosepublishing.com/phpBB2/viewtopic.php?t=30425&sid=b5549be3334ecfb149e1222d8e6405f2
Ostatnio znowu ktoś ją wskrzesił (tym razem nie ja), bo twórca systemu przeniósł polemikę nawet nałamy darmowego pisemka (do ściągnięcia z ich strony). Generalnie wszyscy wyjadacze i playtesterzy zgadzają się, że myśliwce cieni, takie jakie są, sa za cienkie na 2 flight per wing. Powinny być lepsze, albo więcej. Z resztą przeczytajcie sami.
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin