FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
luki
Wysłany: Pon 11:29, 19 Lis 2007 Temat postu:
Tak wychodzi z topika....
tabelka:
1 Bulkhead Hits: No Damage Dealt
2-5 Solid Hit: -1 Damage -1 Crew to target ship
6 Cri tical Hit: -1 Damage -1 Crew also roll on the systems table
jest dużo jaśniejsza i nie pozostawia wątpliwości...
Misiołak
Wysłany: Pon 10:43, 19 Lis 2007 Temat postu:
Czyli jak jest krytyk, to jego podstawowe obrażenia przed rzutem w co, wchodzą przez GEGa? A jeżeli jest 1solid i 1krytyk, DD przeciw geg3 to GEG zatrzymuje 2damage z solida, ale 2damage z krytyka wchodzą, i jeszcze rzuca się co za krytyk?
luki
Wysłany: Sob 18:14, 17 Lis 2007 Temat postu:
odświerzę temat. Jimmor rozmawialiśmy o tym i nawet, z tego co widziałem, próbowałeś wprowadzać ten sposób liczenia GEGa w pierszej walce, ale bezwładność i siła przezwyczajenia pobiła.
temat:
http://www.mongoosepublishing.com/phpBB2/viewtopic.php?t=31349
wypowiedź mongoose steele jest ponoć oficjalna. CO ROBIMY i czy coś robimy?
luki
Wysłany: Nie 20:14, 28 Paź 2007 Temat postu:
jimmor napisał:
Z bulk hit - zgadzam się, zwłaszcza, że w przypadku broni z multidamagem stosujemy w domyśle mnożnik również do Crew - co wcale z opisu broni nie wynika.
Ale jest to w FAQ - polecam lekturę. Parę ciekawych rzeczy tam jest. Ale właśnie w FAQ brak jest tego jednego zapisu o bulkhicie... Ale całe szczęscie już ustaliliśmy co i jak
jimmor
Wysłany: Nie 8:15, 28 Paź 2007 Temat postu:
Warto było spróbować...
Z bulk hit - zgadzam się, zwłaszcza, że w przypadku broni z multidamagem stosujemy w domyśle mnożnik również do Crew - co wcale z opisu broni nie wynika.
luki
Wysłany: Sob 23:26, 27 Paź 2007 Temat postu:
Po wczytaniu się w GEG, drzemce, ponownym czytaniu i herbacie:
"The
total
amount of Damage and Crew deducted from the ship by each separate weapon attacking it is reduced by the Gravitic Energy Grid score."
IMO to oznacza, że GEG odejmujemy już po wszystkim oprócz krytyków. Gdy już wiemy ile tego weszło. Ale jeszcze przed krytykami, na które GEG nie działa. W sumie porządek tury jest ok. Wyjaśnienie Czarliego też jest ok. A najśmieszniejsze jest to, że to, cośmy robili z Jimmorem w czasie walki też było ok. Zupełnie jest z tymi psychologami.
Drugie: mnożnik na bulkhit - w sumie nie jest powiedziane wproest, ale domniemanie niewinności. Jak nie będzie sprzeciwów zostawiłbym 1dmg 1crew (ew 2dmg 2crew).
luki
Wysłany: Sob 14:08, 27 Paź 2007 Temat postu:
ugh! faktycznie problem... Niestety nie znalazłem nigdzie informacji KIEDY się włącza mnożnik.
Chyba to wrzucę na forum oficjalne razem z innym pytaniem mnożnikowym:
- czy przy DD TD QD i bulkhit jest - 1 HP -1 crew czy tylko -1HP? W faq akurat ten przypadek nie jest rozstrzygnięty... w sumie nawet nie wiem za czym optować. Obie wersje są niezłe (bulkhit = nie przebity kadłub, więc crew może nie zginąć...)
Dopóki nie bedzie jakiejś innej wersji grajmy jak do tej pory:
- mnożnik jak czarli
- bulkhit daje też crew damage
Czarli
Wysłany: Sob 10:16, 27 Paź 2007 Temat postu:
Według mnie jest 2 razy w turze. Pierwszy raz, kiedy liczone są obrażenia od trafień nie-krytycznych (i te obrażenia zatrzymują się na GEG) i potem jeszcze raz przy efektach krytyków, ponieważ multidmg zwiększa też straty powodowane przez krytyki (i tej już wchodzą niezależnie od GEG).
Tak wydaje mi się najlogiczniej, i najbardziej zgodnie z zasadami...
jimmor
Wysłany: Pią 23:58, 26 Paź 2007 Temat postu: GEG
Niby z GEG wszystko jasne, ale dlaczego kolejność tury wygląda tak:
Ship Attacks
Roll Attack Dice
Dodges
Interceptors
Shields
Roll on Attack Table
Gravitic Energy Grid
Critical Hits
Close Blast Doors and pak’ma’ra Redundant Systems
W którym momencie następuje mnożenie obrażenie z multidamage'a? Przed krytykami czy po?
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin