Autor |
Wiadomość |
Misiołak
|
Wysłany:
Pon 15:00, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
Problemu łączonych intków nie mam, ale czy się z tego cieszyć... |
|
|
luki
|
Wysłany:
Pon 14:41, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
ehhh punkt. cztli wykładnia jest. Ze nie do końca sprawiedliwa... takie życie. Ale problem znika. I całość będzie działać bardzo prosto. |
|
|
jimmor
|
Wysłany:
Pon 14:39, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
Zagalopowaliście się panowie. System nie rozróżnia kości:
However, if any dice roll a 1, then a flight is automatically destroyed.
IMHO oznacza to, że rzuca się wszystkie kości razem, nie rozróżniając. Jeżeli jest choć jedna jedynka spada myśliwiec. Zawsze 1. Jeżeli zostaje ostatni interceptor aktywny i 3 myśliwce to jak w trzech kolejnych rztach padnie 1,1,1 to spadną 3 kolejne myśliwce. |
|
|
luki
|
Wysłany:
Pon 14:34, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
IMO coś się włączyć musi. Statek z interceptorami przechwytuje na 6 wszystko co w niego rzucisz. Chyba, że mu rozwalisz te interceptory. A traita nie zdjąłeś. Czyli powinien móc dalej przechwytywać. Pytanie tylko brzmi CZYM.
reszta! dać głos!! |
|
|
Misiołak
|
Wysłany:
Pon 14:07, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
Jestem przeciw włączaniu... ale to tylko opinia, niech wypowiedzą się inni. |
|
|
luki
|
Wysłany:
Pon 14:01, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
czarli - tak.
to ja tu mam pytanie/wniosek.
Co się dzieje, jezeli mieszamy interceptory. Tzn częśc ma statek, częśc myśliwce. jak rozumiem rzucamy np innymi kostaki na mysliwce aby zobaczyć czy nie będzie 1. Spoko.
ALE:
jak interceptory statku się wyłączą i zostaną same mysliwce do rzucania na na 6? IMO przechwytujemy dalej myśliwcem. Ale co jak zostanie strącony? co się włącza (bo sądzę, że powinny się włączyć kolejne interceptory na 6) kolejny myśliwiec czy okrętowe? czy losujemy? |
|
|
Czarli
|
Wysłany:
Pon 13:20, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
Czyli ustalone, że jak interceptor nie przechwyci, to jest tracony, w znaczeniu kostki, i oprócz ostatniego na 6+.
A jak myśliwiec nie przechwyci to nie działa w tej turze jako interceptor, a jeśli będzie 1 to zostaje zniszczony.
Tak? |
|
|
Misiołak
|
Wysłany:
Pon 9:59, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
Któryś z nas się myli, ale może ja więc spasuję
Dobrze, że już wszyscy wiedzą. |
|
|
luki
|
Wysłany:
Pon 9:53, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
Luki nie zdejmował, bo "dlaczego tylko dwoma? Na 1 to spadają mysliwce a nie kostki" rzekł Wielki GuRu M. W sumie wtedy jeszcze podręcznika nie miałem do czytania, czasu i sił na spory więc...
W każdym bądź razie jest już wiadomo co i jak. |
|
|
Misiołak
|
Wysłany:
Pon 9:45, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
Luki nie zdejmował, i to my "podbustowaliśmy interceplory" |
|
|
jimmor
|
Wysłany:
Pon 9:06, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
Zdaje się, że Łukasz nie zdejmował w walce z Drakh - byliśmy zmęczeni i zdejmowaliśmy tylko "1" |
|
|
Misiołak
|
Wysłany:
Pon 8:45, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
Owszem, ale przecież tak właśnie grałem. Nie rozumiem o co ci chodzi?
Kiedy nie zdejmowałem nieudanych kostek interceptora? |
|
|
jimmor
|
Wysłany:
Pią 23:50, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
Masz rację - nieudany rzut je wyłącza. Nie 1. |
|
|
luki
|
Wysłany:
Pią 23:27, 26 Paź 2007 Temat postu: Interceptory |
|
Mam własne zasady to czytam i sprawdzam
Coś mi się wydaje, że intercept. to trochę podbustowaliście panowie Jimmor i Misiołak. Jakbym tego nie czytał i nie oglądał to mi wychodzi, że jak interceptor nie przechwyci (tzn rzuci niżej niż przechwycenie np przechwycenie było na 4+ on rzucił 2) to się wyłącza do końca turt. Czyli następny przechwyt w tej turze jest bez niego (czyli np nim już na 5+ nie rzucamy). Wyjątkiem jest oczywiście ostatni który działa zawsze na 6+
Sprawdźcie i dajcie opinie. |
|
|