FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Czarli
Wysłany: Wto 15:05, 20 Lip 2010 Temat postu: Abordaż a wsparcie obrońcy.
Co zrobić w sytuacji gdy szturmujące troopsy wybiją obrońców - czy własne troopsy można wysyłać na przejęty okręt dopiero kiedy wróg wybije całą załogę, czy też można wrzucić wsparcie żeby broniła okrętu puki jest sprawny? Jeśli uznamy, że można dorzucić wsparcie w trakcie mordowania załogi, to czy jeśli nowi obrońcy (lub w tej sytuacji napastnicy) zostaną wybici traktujemy to jako rundę walki równorzędną z tą która toczy się w pierwszej turze abordażu (znaczy walka tylko między troopsami, brak obrażeń zadawanych w crew i krytyków) czy na innych zasadach?
Moja propozycja jest następująca: można dorzucić dodatkowych obrońców zaczynając od tury po abordażu (czyli nie można wrzucić własnych troopsów w odpowiedzi na nadlatującą chmurę b-podów czy na zmasowane "Launch boarding"). Dodatkowi komandosi liczą się jako atakujący (czyli najpierw biją wrodzy komandosi, potem nasza dzielna odsiecz), ale nie blokuje to wybijania załogi. Czyli jeśli odsiecz nie zabije napastników, ci którzy przeżyją to starcie w end phase normalnie zabijają załogę, giną otwierając śluzy i wbijają krytyki.
Uff... napisałem się jak nigdy
Mam nadzieję, że jest to jako tako zrozumiałe
EDIT: F**K... tyle się natworzyłem, a nie zauważyłem, że ten problem był już poruszony... czyli zostaje problem jedynie zasady na jakiej odbywa się kontrabordaż - czy blokuje bicie w crew czy nie? Jeśli tak, to robi się to straszne, bo dorzucanie po 1 troopsie co turę całkowicie unieruchamia nawet i tysiąc pięćset sto dziewięćset wrogich troopsów.
EDIT2: Proszę o doklejenie do wcześniejszego wątku.
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin