FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
MOD
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jimmor
Wysłany: Śro 15:48, 21 Lip 2010 Temat postu:
Kolejny luźny pomysł - stosy myśliwców.
Myśliwce można stackować, max po 3 podstawki. Pozostawiłbym zapis dot. max ilości myśliwców / br podów wchodzących w base-contact. Uprościłoby to nieco ruchy, zwłaszcza wielkich grup myśliwskich. Oczywiście do przemyślenia cała walka (dogfight) i zasady escortowania.
Misiołak
Wysłany: Wto 14:39, 20 Lip 2010 Temat postu:
Swadron tak, ale jeśli lumbering ma duże ini, to ruszysz szwadron przed nim
bo przegrywający ini pierwszy rusza statki
jimmor
Wysłany: Wto 14:34, 20 Lip 2010 Temat postu:
lumbering, dość wolny i z niższą ini, bo żeby zablokować coś co ma 8 prędkości trzeba ze trzech statków w linii ruszających się przed celem. Ewentualnie szwadronu.
Czarli
Wysłany: Wto 14:29, 20 Lip 2010 Temat postu:
No prawda, ale wykonalne i śmiertelnie niebezpieczne...
Misiołak
Wysłany: Wto 14:29, 20 Lip 2010 Temat postu:
Nie jest, jeżeli masz hiperkę, a przeciwnik jest "Lumbering". Zresztą nawet bez hiperki, możesz mu zastawić drogę statkami lecącymi od czoła. Gorzej, jeśli jest zwrotny, albo cię przejrzy. Wtedy może się wywinąć.
jimmor
Wysłany: Wto 13:57, 20 Lip 2010 Temat postu:
Ale nie mają breaching podów. A wykonanie klasycznego abordażu jest naprawdę trudne
Czarli
Wysłany: Wto 13:12, 20 Lip 2010 Temat postu:
No, ok... trochę mnie ułagodziłeś
A co do zastosowania abordaży, to Brakiri mogą to zrobić chyba nawety lepiej niż Gaimowie... bo Gaim mają duże ilości troopsów na raidach, a Brakiri na skirmishach
jimmor
Wysłany: Wto 12:56, 20 Lip 2010 Temat postu:
System abordażu jest oczywiście do przemyślenia. Tak naprawdę Gaim są chyba jedyną flotą dla której użycie abordażu jest rozsądną taktyką, a i to nie na każdego. Myślę, że fakycznie będą wbijali obrażenia, tyle że nieco mniej (np. nie 2-5 a 1-4).
Jednocześnie systemu nie przewiduję do użycia z istniejącymi okrętami - jego centrum ma być tworzenie własnych flot. Dasz swojej wersji Abbai AP zamiast TL i będzie dobrze. Generalnie przepisy będą zbalansowane w ten sposób, by nie opłacało się wkładanie hull 6 na nic mniejszego od Raida, poza naprawdę specyficznymi zastosowaniami. No i zamierzam dopuścić okręty z hull 3. Już się cieszę na myśl o krążownikach pomocniczych...
Czarli
Wysłany: Wto 10:06, 20 Lip 2010 Temat postu:
A co z abordażami? W bitwie z Misiołakiem praktycznie w 1 turę sciął mi 80 crew na Juyace swoimi komandosami. Zdjęcie crew będzie powodowało całkowite przebudowanie systemu abordaży (breaching pody, okręty szturmowe, claweagle itp.), chyba, że chcesz to ustalić, że komandosi będą wbijali się w damage (którego większość okrętów ma znacznie mniej niż crew) a przez to będą jeszcze bardziej przegięci.
Co do twojego systemu obrażeń... co z taką flotą jak Abbai która broń i AP lub DD ma dopiero od war w górę. Oznacza to, że okręty z hull 6 będę mógł zniszczyć jedynie poprzez taranowanie ich, ewentualnie całą flotę będę musiał wystawiać na okrętach z beam'em co uszczupla wybór dla Abbai do 5 okrętów. A niskie beamy Abbaiów są dość kiepskie.
jimmor
Wysłany: Wto 9:18, 20 Lip 2010 Temat postu:
Kolejny luźny pomysł. Zrezygnować całkowicie z Crew. Dwukrotnie zwiększa koszt 'rachunkowy' a jednocześnie wpływ na jakość gry jest jakby mało imponujący... Jedyny istotny element tak naprawdę to skeleton crew - który tak naprawdę można ogarnąć krytykami.
jimmor
Wysłany: Pon 16:28, 19 Lip 2010 Temat postu: Tak sobie dłubię na boku...
Myślę o wersji BAB5 JIM.01. Na razie jest to kupa luźnych pomysłów...
Pierwszy z nich. System obrażeń i krytyków. Zamienić dwa rzuty jednym:
- rzut na przebicie pancerza. Jeżeli pancerz zostaje wyrównany - draśnięcie
- jeżeli pancerz zostaje przebity o 2 lub więcej - krytyk
Np:
Zwykła broń trafiająca w hull-5 "5" zadaje tylko draśnięcie, czyli bez DD - 0 obrażeń
Broń SAP trafiając w hull 4 "4,5,6" zadaje krytyka
Skutki:
Hull 6 robi się niewrażliwy na broń bez AP lub co najmniej DD
Broń SAP robi się bardzo skuteczna przeciw lekkim kadłubom, przebija je na wylot
Muszę całkiem przemyśleć beamy, prawdopodobnie trzeba będzie użyć któregoś systemu alternatywnego, np 1/2-5/6 (2 hity + przerzut + krytyk)...
Tarcze i myśliwce - obryeają zawsze normalnie, wystarczą hity.
Nad TL jeszcze muszę się zastanowić...
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
MOD
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin