FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
luki
Wysłany: Czw 13:15, 08 Lip 2010 Temat postu:
no to bez zmian i lecimy!
zmieniam z d na c!
Czarli
Wysłany: Czw 13:13, 08 Lip 2010 Temat postu:
Zostawmy jak jest, to za duża zmiana na środek kampanii.
luki
Wysłany: Czw 13:12, 08 Lip 2010 Temat postu:
Jak mam coś napisać, to napiszę, że jestem za moim pomysłem, a co!
czyli:
"Gracz o najniższej inicjatywie mówi gdzie leci w tej turze. W odpowiedzi na to najpierw deklaruje czy go przechwytuje gracz o inicjatywie najwyższej, potem ten o stopień niższej itd… "
Opcja wait też może być, ale na pewno nie ma sensu wait przy przechwytywaniu - bo nic nie daje. Czyli akceptuję wait z zastrzeżeniem, że przechwytywanie jest deklarowane w kolejności inicjatywy.
jimmor
Wysłany: Czw 13:09, 08 Lip 2010 Temat postu:
Nie zmieniajmy ini w trakcie kampanii
Misiołak
Wysłany: Czw 13:02, 08 Lip 2010 Temat postu:
Dodaję pola
luki
Wysłany: Pon 15:44, 05 Lip 2010 Temat postu:
strasznie to skomplikowane się robi. Pogubiłem się ... Chyba wolę mój system...
poza tym cała masa postów by była potrzebna do przejścia kolejności tury.
Misiołak
Wysłany: Pon 15:23, 05 Lip 2010 Temat postu:
Przechwytywanie to taka minitura, więc tam dopuściłbym osobnego waita
Czyli: Czekający mogą przechwytywać, każdy może czekać podczas przechwytywania.
luki
Wysłany: Pon 14:07, 05 Lip 2010 Temat postu:
Misiołak napisał:
W HoMM mogłeś dać opcję czekaj. Jednostki czekające ruszały się po wszystkich, w kolejności odwrotnej inicjatywy.
a jak przechwytywanie byś rozwiązał? czy czekający może przechwytywać?
jimmor
Wysłany: Pon 14:04, 05 Lip 2010 Temat postu:
Abbai mogą dostać bonus do ini kampanijnej... co ja pisałem o napisaniu systemu od początku?
Misiołak
Wysłany: Pon 14:04, 05 Lip 2010 Temat postu:
W HoMM mogłeś dać opcję czekaj. Jednostki czekające ruszały się po wszystkich, w kolejności odwrotnej inicjatywy.
luki
Wysłany: Pon 14:03, 05 Lip 2010 Temat postu:
Misiołak napisał:
Wolę opcję z "Wait"em, jak w Hirołsach
sorry, ale nie kojarzę - w HoMM grałem lata temu, jeszcze u Nitków. wrzuć dwa słowa rozwiniecia. Oni czekali aż przejdzie wszysko i potem kto ma najwyższą ten pierwszy potem, trochę niższy waitujący... itd? Czy inaczej?
Misiołak napisał:
Z drugiej strony, Abbai zostali tak pomyślani, by mogli wybierać cele z małym ryzykiem przechwycenia... Więc to zmiana na niekorzyść Czarliego.
Hmmm o tym nie pomyślałem. Przyznaję.
Misiołak
Wysłany: Pon 13:55, 05 Lip 2010 Temat postu:
Wolę opcję z "Wait"em, jak w Hirołsach
Z drugiej strony, Abbai zostali tak pomyślani, by mogli wybierać cele z małym ryzykiem przechwycenia... Więc to zmiana na niekorzyść Czarliego.
luki
Wysłany: Pon 10:01, 05 Lip 2010 Temat postu: Inicjatywa kampanijna
Podrzucę taki temat na dobre rozpoczęcie tygodnia. W końcu przypomniałem sobie co mnie gryzło w kampanii.
Mianowicie inicjatywa w kampanii działa na opak. Tzn. Im ma się jej mniej tym lepiej. IMO to bzdura, więc bym ją zmienił. Widziałem ,że już jakieś pomysły padały, ale nic nie zostało skonkretyzowane, więc może dam mój pomysł a potem sobie pogadamy (pokrzyczymy) i może coś sensownego ustalimy.
Inicjatywę rzucamy normalnie. Deklaracje działań idą od najniższej inicjatywy, ale deklaracje przechwytywania od najwyższej.
Czyli:
Gracz o najniższej inicjatywie mówi gdzie leci w tej turze. W odpowiedzi na to najpierw deklaruje czy go przechwytuje gracz o inicjatywie najwyższej, potem ten o stopień niższej itd…
Jest to system dość przejrzysty i nikt się w nim nie powinien zgubić a równocześnie gracze o wysokiej inicjatywie coś będą mocniej kontrolować co się dzieje. Wadą jest to, że gracz o najwyższej inic. Jak nie chce nikogo przechwytywać to dostanie tylko ochłapy.
Jak macie jakieś inne pomysły to podrzućcie. Jeśli się dogadamy to może się uda to wprowadzić na turę 4.
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin