FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
luki
Wysłany: Wto 14:09, 22 Cze 2010 Temat postu:
Podręcznik:
Cytat:
A boarding Action can be started in one of two ways – either the Launch Breaching Pods and Shuttles! Special Action or by moving one or more Breaching Pods into contact with the base of an enemy ship or space station (braving any Anti- Fighter defences on the way!). Note that the Special Action requires certain requirements to be fulfi lled, as detailed on page 15. Once a breaching pod has survived any Anti-Fighter defences and is in base contact with the targeted ship it may not be shot at by any other weapons from either the target or another ship as the breaching pod will have clamped onto the ship’s hull.
Czyli ja bym to widział tak:
Jeśli masz inicjatywę i ruszasz się pierwszy to nie ma tematu. Jeśli się dostawisz do statku to grożą ci tylko myśliwce osłony i AF. Myśliwce przeciwnika ruszające się po tobie już nie zdążyły. Tyle.
Misiołak
Wysłany: Wto 13:49, 22 Cze 2010 Temat postu:
Jeśli dobrze pamiętam, to myśliwce osłaniające wręcz wylaują na spotkanie, więc z nimi nie ma problemu...
jimmor
Wysłany: Wto 13:42, 22 Cze 2010 Temat postu:
Pody są dość wolne. Może być problem z ich dogonieniem przez nie okrętów jeżeli nie wcelują 'od razu'.
Hmm... na pewno mogą myśliwce 'osłaniające' cel. A inne? Muszę pomyśleć...
Misiołak
Wysłany: Wto 13:34, 22 Cze 2010 Temat postu:
Myślę, ze ten temat nie dotyczy tylko Gaimów, więc dla przejrzystości dałbym nowy wątek.
Breaching pody i tak trudno odstrzelić, więc wystawiać w boarding bym ich nie wystawiał. Za to mam inne pytanie. Czy jak doskoczą i zboardują się w swojej fazie ruchu, to mogą je dopaść myśliwce? Moim zdaniem nie.
luki
Wysłany: Wto 13:08, 22 Cze 2010 Temat postu:
Przemyśleń ciąg dalszy.
Tym razem na tapecie mamy breaching pody.
Czy wystawiając breaching pody z okrętu możemy od razu wstawić je w bording (tzn: wystawiamy np. w base kontakt z wrogim okrętem) ? Czy można to dopiero zrobić w następnej fazie ruchu ( i przeczekać ruch okrętów, przeżyć AFy i myśliwce)?
Mi się wydaje, że raczej trzeba przeżyć do następnej tury.
Podobny temat odnośnie myśliwców przerabialiśmy kiedyś i argumentacja raczej nie straciła na aktualności.
http://www.fullt.fora.pl/zasady,19/wystawianie-mysliwcow-w-dogfight,987.html
Poza tym jest jeszcze rule book (boldy moje):
Cytat:
A boarding Action can be started in one of two ways – either the Launch Breaching Pods and Shuttles! Special Action or by moving one or more Breaching Pods into contact with the base of an enemy ship or space station
(braving any Anti- Fighter defences on the way!)
. Note that the Special Action requires certain requirements to be fulfilled, as detailed on page 15.
Once a breaching pod has survived any Anti-Fighter defence
s and is in base contact with the targeted ship it may not be shot at by any other weapons from either the target or another ship as the breaching pod will have clamped onto the ship’s hull.
luki
Wysłany: Pon 22:54, 21 Cze 2010 Temat postu:
1,2 IMO ok
3. owszem można. Ale nie zawsze jest to dobre (brak int sinków) poza tym ona sieje na 12"... Ogólnie ciekawy "bonus"
Misiołak
Wysłany: Pon 22:52, 21 Cze 2010 Temat postu:
Traktowałbym to tak:
1)flota w bitwie, bonus jest tylko na daną bitwę
2)tak
3)tak, ale możesz też złożyć szwadron - wtedy wszyscy mają maxa
luki
Wysłany: Pon 22:07, 21 Cze 2010 Temat postu:
Kolejne:
Zafascynowała mnie regułka:
Cytat:
The Queens
: Every Gaim fleet must be led by at least one Queen ship (of any type). The Queen ship of the highest Priority Level will be the Ruling Queen, and only one ship of this type may be present in the fl eet. Queen ships of a lower Priority Level (Sub- Queens) have no such limit. Ruling Queen ships receive a +1 bonus to Crew Quality.
Every ship in the fleet will have the same Crew Quality as the closest Queen that is within 12”.
Pytania:
1. Czy przez "fleet" rozumiemy flotę wystawianą do bitwy? Czy też jak w przypadku kampanii całą flotę? Bo jeśli do bitwy to jak rozumiem bonus +1 CQ jest ruchomy (tzn. w danym starciu leda queen jest okręt X i dostaje bonus +1 do CQ) ale starcie się kończy i bonus mu zostaje czy też znika?
2. O ile dobrze zrozumiałem we flocie (czyli w bitwie??) ma być 1 lead queen i mogę być inne queeny ale muza by w okrętach min o 1 niższych?
3. Czy ostatnie zdanie oznacza, że queeny mogą OBNIŻAC CQ okolicy? Jak np. mają CQ niższe niż okoliczne okręty ( co wcale nie jest takie niemożliwe w kampanii)?
luki
Wysłany: Pon 21:11, 21 Cze 2010 Temat postu:
rzekłbym - do bani!
Misiołak
Wysłany: Pon 20:59, 21 Cze 2010 Temat postu:
Na mongoosie uznali że scout nie pomaga. Generalnie jedyne zastosowanie scouta u gaimów to przerzuty dla działek myśliwców i obnizanie stealtha o 1 (bo to się jednak nie kumuluje).
luki
Wysłany: Pon 20:18, 21 Cze 2010 Temat postu: Gaimowie
Jako, że w końcu na w miarę spokojnie studiuję rozpiskę tej wspaniałej rasy pozwolę sobie otworzy odpowiedni dział tematyczny.
Pytanie 1
Czy przezruty scouta działają na samobujcze kitikaikik (czy jak im tam)? wydawało mi się, że powinny ale przy tym jak tam napisane to się pogubiłem.
Cytat:
If a Klikkitak moves into contact with an enemy ship, it will launch an automatic attack at the end of the Movement Phase, after all Anti-Fighter dice have been rolled. This attack will use 1 Attack Dice, and have the Double Damage, Precise and Super AP traits. It will ignore Interceptors. Once the attack has been performed, the Klikkitak is removed from play and may not be regained by use of the Fleet Carrier trait. Note that if a ship successfully dodges a suicide attack, the Klikkitak is still removed from play.
a teoretycznie scouta używa się na poczatku fazy ataku... (choc jest też gdzieś napisane co innego)
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin