FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Misiołak
Wysłany: Nie 15:00, 18 Lip 2010 Temat postu:
Dopuściłbym zamianę wolnych skrzydeł z myśliwcami okrętu, pod warunkiem, że nie służy to sztucznej produkcji myśliwców (czyli tak dla zamiany w fazie rozliczania, nie dla wyodrębniania wolnych skrzydeł z okrętów na stałe)
luki
Wysłany: Czw 22:02, 15 Lip 2010 Temat postu:
Ośmielę się ponownie otworzyć wątek, bo mam ciekawe pytanie.
Z uwagi na spore straty w myśliwcach i lotniskowcach które ponosłem w ostatnich bitwach pojawił mi się problem o który już wcześniej otarł się Czarli. U Czarliego było pytanie (niezadane) co się dzieje z myśliwcami pozostałymi po rozstrzelanych lotniskowcach....
Ja chciałem zmienić ustawienia na moich lotniskowcach. Mianowicie doposażyć je w Zorthy. Ale jako, że nie miałem strat na lotniskowcach które nie walczyły, to okazuje się, że moge sobie kupić Zorthy ale nie mogę ich włożyć na lotniskowce bo nie mogę z nich usunąć Tzymmów. Chyba, że godzimy się na utworzrnie jakiegoś tymczasowego buforu w którym egzystują te myślwce (jak to zrobił Czarli).
Jakie proponujecie wyjście?
luki
Wysłany: Śro 9:49, 16 Cze 2010 Temat postu:
ufff.. Dobra na b mogę się zgodzić. Czyli zmiana u mnie z a na b i mamy z głowy
JEEEEE! Przyznam szczerze, że już zacząłem liczyć ile Xeelów potrzebuję aby utrzymać zdolności bojowe przy ciągłym odsyłaniu pustych do domu...
Misiołak
Wysłany: Śro 9:45, 16 Cze 2010 Temat postu:
Trochę mnie przekonałeś - w takim razie zmieniam odpowiedź z d na b.
luki
Wysłany: Wto 23:18, 15 Cze 2010 Temat postu:
@ Jimmor
Zastrzeżenia do a. w 100% popieram
Z tego co pamiętam z I kampanii to myśliwcami można było dysponować dowolnie, ale w pierwszej kolejności uzupełniając straty w jednostkach istniejących (czy to wolnych skrzydłach czy okrętach). Jeśli po tym zostawały myśliwce to miały formować wolne skrzydła .Z tego co mi się wydaje, to taka sytuacja w ogóle nie miała miejsca. Choć tu powinien wypowiedzieć się Czarli, bo on trochę lotniskowców natracił.
@ Misiołak
Czyli zgodnie z tym co piszesz żeby odzyskać myśliwce na okręcie bez carriera to trzeba go wysłać do domu...
Poza tym zauważ, że jako Gaim z automatu uzupełniasz wolne skrzydła ale kosztem BRAKU myśliwców na jakichś okrętach w nadchodzące turze. Przypominam, ze najpierw regenerujemy myśliwce z Carriera (czy Gaima) a potem robimy przerzuty... Tak że, jak zregenerujesz i przerzucisz to ryzykujesz.
Ogólnie chciałbym zauważyć, że wolne skrzydła NIE są zbyt popularne, więc część dyskusji jest mało sensowna. Jak będziesz miał parę wolnych carrierów to i tak wszystko wyregenerujesz (ja tak robiłem EA) niezależnie do czego będziesz myśliwce przerzucał. Przy zabronieniu formowania nowych wolnych skrzydeł po prostu wyregenerujesz się do pełnych stanów i tyle...
Misiołak
Wysłany: Wto 22:54, 15 Cze 2010 Temat postu:
Nie ma zasad umożliwiających przerzucanie myśliwców w wolnych skrzydłach. Proponujecie traktować je tak samo jak te na statkach. Rozumiem, że Gaimowie od dziś za darmo regenerują wolne skrzydła?
Wolne skrzydła są osobnym elementem floty. Jak statek ponosi straty, musisz go naprawiać. A jak wolne skrzydło jest w połowie zniszczone, to szast prast i wrzucasz tam pilotów z twego krążownika, bo tam się zregenerują? Jakiś koszt uzupełnień powinien być. Jestem za tym by utrzymać zasady w obecnym kształcie , zachowując odrębny charakter wolnych skrzydeł (dopuszczam jednak ich przegrupowanie z innymi wolnymi). Czyli odpowiedź d
jimmor
Wysłany: Wto 16:20, 15 Cze 2010 Temat postu:
No i co z sytuacją gdy okręt zostaje rozbity, zostają z niego myśliwce?
Trzymając się konsekwentnie moich ograniczeń:
- uzupełniają istniejące wolne skrzydła i wolne miejsca na okrętach
- NIE można z nich utworzyć nowych wolnych skrzydeł
(na szczęście w kampanii nie ma Draghów...)
jimmor
Wysłany: Wto 16:14, 15 Cze 2010 Temat postu:
Dałem a), ale...
W każdą stronę, z dwoma zastrzeżeniami:
- nie do skrzydeł wybitych do nogi w bitwie (musimy oznaczać skrzydła)
- nie do nowo-tworzonych skrzydeł
luki
Wysłany: Wto 16:08, 15 Cze 2010 Temat postu: Przerzucanie fighterów
Jako, że żadnych konkretów nie mogę się doczekać robię poola.
W fazie refitu można zgodnie z regułami przerzucać myśliwce między okrętami. Tu wątpliwości nie ma. Ale jak się do tego mają wolne skrzydła.
Należy zaznaczyć, że przerzut myśliwców następuje dopiero
po
uzupełnieniu stanów przez Carriery (i tu bym dopisał przez zdolność Gaimów)
a. Można przerzucać myśliwce dowolnie i w każdą stronę (z wolnych skrzydeł do okrętów i odwrotnie).
b. Wolne skrzydła mogę przerzucać między sobą i na okręty; okręty nie mogę przerzucać na wolne skrzydła
c. Wolne skrzydła przerzucać tylko między sobą; okręty mogę przerzucać na wolne skrzydła
d. Wolne skrzydła mogą przerzucać tylko między sobą a okręty tylko między sobą.
e. inne
Proszę o głosy!
Ja głosuję na a. No bo i skąd miałby być ograniczenia?
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin