FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
luki
Wysłany: Pon 14:24, 14 Cze 2010 Temat postu:
ciśnienie spada - staram się nie zasnąć przy wprowadzaniu dostaw
normalnie tragedia.
3/5 czyli oficjałka...
jimmor
Wysłany: Pon 14:21, 14 Cze 2010 Temat postu:
Tobie się chyba w robocie nudzi
jimmor
Wysłany: Pon 14:16, 14 Cze 2010 Temat postu:
Zrobiłbym że się kumulują, o ile wyraźnie nie jest powiedziane, że jest inaczej.
luki
Wysłany: Pon 12:37, 14 Cze 2010 Temat postu: szybki Pool - space station zdublowane moduły
Pozwoliłem sobie wydzielić i spoolować...
Jeszcze odnośnie stacji... właśnie w ramach przerwy czytam regułki i mam zagwozdkę. Czy dodatkowe moduły Medbay i Military Academy się kumulują? Tzn czy można z nich uzyskać 2x5 załogi na turę; ew 2 statki mogą przerzucać liderkę... IMO powinno tak być, ale:
Each MedBay Module will increase the Core’s Damage scores by +5/+2/+0. During each campaign turn, fi ve lost Crew may be
replaced freely. These lost Crew may be spread between several different ships.
Each Military Academy Module will increase the Core’s Damage scores by +5/+2/+0. During a campaign, one ship in every campaign
turn may re-roll its XP Dice when attempting to increase its Crew Quality score.
w Space dock jest to wyraźnie powiedziane:
Each Spacedock Module will increase the Core’s Damage scores by +10/+5/+0. During each campaign turn, one ship may either
remove its Crippled status freely or re-roll any Refi ts it receives for every Spacedock Module present.
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin