FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Kantyna
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tzeenth
Wysłany: Śro 15:35, 16 Gru 2009 Temat postu:
A może by tak kampania w formie jednostrzałówek?? Tzn postacie te same, lecą tym samym statkiem, dostają EXP i tylko jak w ST - stawiasz przed nami coraz to nowsze problemy. Zauważ, że ST to jest zestaw odcinków nie powiązanych ze sobą (no może DSN i VOY są inne).
jimmor
Wysłany: Śro 12:01, 16 Gru 2009 Temat postu:
Ze Startrekiem jest jeden bardzo poważny problem - ten świat się kupy nie trzyma. Na ekranie nieścisłości można zignorować, ale w grze wysadzą całą sesję w powietrze. Prawdziwy koszmar dla MG.
Przykład z TOS-a: James T. Kirk został 'przyspieszony' tysiące razy. Porusza się tak szybko, że nie jest widoczny, nie może porozumieć się z załogą - dla niego inni na pokładzie są jakby zawieszeni. Blaster strzela powoli - można się odsunąć z drogi promienia i poczekać aż cię minie. ALE: automatyczne drzwi otwierają się przed nim właściwie dla jego prędkości, transporter działa dla niego normalnie...
(aha - odcinek obejrzałem PO napisaniu sesji)
Co więcej SPOK?McCoy znajdują w końcu odtrutkę. Wszyscy lecą szczęśliwie dalej. I zupełnie ignorują substancję, która oddana w ręce wojskowych pozwoliłaby im na bezstratne wygranie każdej bitwy. Niemal w każdym odcinku TOSa mamy takie kwiatki. A ty człowieku napisz sesję w tym klimacie, tak żeby gracze potrafili znaleźć logiczne rozwiązania i nie zniszczyli świata.
Dlatego piszę się na jednostrzałówki - od czasu do czasu. Ale nie na kampanię.
issa
Wysłany: Śro 1:21, 16 Gru 2009 Temat postu:
Ja mam takie niedyskretne pytanie - czy są jakieś szanse na kampanię w Star Treka? Istnieje szansa, że dysponuję substratem do drobnego przekupstwa;)
pozdrawiam
Is
jimmor
Wysłany: Pon 15:56, 07 Gru 2009 Temat postu:
issa
Wysłany: Nie 22:07, 06 Gru 2009 Temat postu:
jestem pod wrazeniem:)) i pelnym podziwem dla MG:))
Ula
Wysłany: Nie 13:43, 29 Lis 2009 Temat postu:
sprostowanie - Jimmor stworzył samodzielnie CALĄ SESJE
- wszystkie wyliczenia energetyczne, pulsowanie pol, zmiany czasow
oraz wszystkie zapisy logow
ŁAŁ
Na prawde doceniam wkład pracy, po prostu imponujace przygotowanie do sesji
czekamy na nastepne
jimmor
Wysłany: Nie 10:48, 29 Lis 2009 Temat postu:
8448.65 Za piętnaście minut rozpoczynamy próby z Obiektem 11. Jest to decyzja pułkownika Wywiadu Floty F. Jestem jej przeciwny, mój sprzeciw został zarejestrowany i oddalony zgodnie z procedurą. Płk. G odwołał się do swoich pełnomocnictw i nakazał przeprowadzenie próby.
8448.66 Próba z Obiektem 11 przeprowadzona pomyślnie. Dała jednak nieprzewidziane rezultaty. Oszalały wszystkie sensory, reaktor antymaterii uległ destabilizacji, konieczne jest utrzymanie reakcji na poziomie co najmniej 12% mocy znamionowej. Główny Inżynier wraz z pierwszym oficerem starają się ustalić gdzie podziewa się wytworzona energia.
8448.69 Sytuacja jest o wiele poważniejsza niż pierwotnie wyglądało. Wskazania czujników prawidłowe. Na skutek eksperymentu okręt został najprawdopodobniej przemieszczony. Pytanie dokąd? Gdzie może istnieć tak niezwykły podwójny układ gwiazd? Dlaczego pozostałe gwiazdy wyglądają tak niezwykle?
8448.70 Napęd impulsowy nie działa prawidłowo. Przy pełnej mocy układu nie jesteśmy w stanie rozpędzić się do prędkości powyżej 7,76 km/s. Poruszamy się lecz w żółwim tempie.
8448.72 Napęd podprzestrzenny zwariował. Próba jego uruchomienia spowodowała jakiś rezonans w reaktorze, reaktor zaczął samoczynnie zwiększać moc. Nie udało się wytworzyć dostatecznego pola podprzestrzennego a reaktor przekroczył 130% mocy znamionowej. Próbę rozruchu napędu na szczęście udało się przerwać. Nie mamy kontaktu z dowództwem Floty. Podjąłem decyzje o wysłaniu sygnału alarmowego.
8449 Cały dzień próbowaliśmy nawiązać kontakt z okrętami floty. Bezskutecznie. Nie otrzymaliśmy również żadnej odpowiedzi na nasz sygnał alarmowy. Nie udało się ustalić naszej pozycji, nadal nie można wygasić reakcji w reaktorze antymaterii.
8451 Dalsze bezowocne próby nawiązania kontaktu. Płk. G. zaklasyfikował wyniki badań nad reaktorem antymaterii jako Tajne A+. Oznacza to, że nawet ja nie mam do nich dostępu. Pierwszy oficer wysunął teorię, że Obiekt 11 przeniósł nad do jakiegoś rodzaju rzeczywistości równoległej, z odmiennie działającymi prawami fizyki.
....
8493 Minęły trzy standardowe miesiące od momentu przeprowadzenia eksperymentu z Obiektem 11. Nadal nie wiemy gdzie, w jakiem wymiarze lub kiedy się znajduje U.S.S. Copernicus. Astrofizycy wraz z pierwszym oficerem i głównym mechanikiem próbują odwrócić skutki eksperymentu - bezskutecznie. Obiekt opiera się jakimkolwiek próbom manipulacji. Nie wiadomo ile czasu zajmą badania. Mamy praktycznie nieograniczony zapas energii, lecz zapasy prowiantu kurczą się. Przechodzimy od dzisiaj na rygor 1/2 porcji standardowej, wprowadzamy pełen recycling materii organicznej. Przy tych obostrzeniach zapasów powinno wystarczyć na 16 miesięcy.
....
8680 Dzisiaj szef teleriańskiej grupy archeologów zgłosił mi zaginięcie asystenta Grillona. Geara. Poszukiwania przeprowadzone na wszystkich pokładach nie dały żadnych rezultatów. Zapasów starczy jeszcze na około 136 dni. To dobra wiadomość, według poprzednich obliczeń zapasów miało wystarczyć na 128 dni. Jeżeli nie nastąpi jednak jakiś przełom w badaniach nad Obiektem 11 to te kilka dni niewiele zmieni.
8684.2 Był u mnie ponownie szef grupy teleriańskiej. Był przerażony. Zaginęło kolejnych dwóch asystentów. Stan zapasów:151 dni. Mam paskudne przeczucie, nakazałem moim ludziom zabezpieczenie na mostku całej broni znajdującej się na pokładzie. Na 12.00 wyznaczyłem zebranie w głównej Sali konferencyjnej.
8684.3 Cholerny pułkownik Garev z klanu Dara przechytrzył nas. Powinienem przewidzieć, że to on może stać za znikaniem teleran. Na Sali konferencyjnej doszło do prawdziwej jatki, zginęli oficer łączności O'Hara, główny mechanik Thompson, nawigator Hiryu. Zginęło również kilkanaście osób personelu cywilnego. Andorianin musiał od dłuższego czasu planować przejęcie okrętu, znalazł popleczników, uzbroił ich ze swojego tajnego arsenału. Na początku konferencji oświadczył że wprowadza zarząd komisaryczny, gdyż nie jestem zdolny do dowodzeniem okrętu. Dowodem miał być brak umiejętności oceny sytuacji - skazuję ludzi na śmierć głodową, gdy na pokładzie znajdują się bogate zapasy białka zwierzęcego. Skurwysyn miał na myśli teleran. Podjąłem próbę aresztowania go a w tym momencie dwaj jego ludzie otworzyli do nas niespodziewanie ogień. Razem z pierwszym oficerem wycofaliśmy się na mostek. Z poziomu systemów dowodzenia odcięliśmy Gareva od dostępu do głównego komputera, transporterów, zablokowaliśmy dostęp na mostek. Zapasów starczy nam na kilka dni.
KONIEC ZAPISU
jimmor
Wysłany: Czw 22:38, 26 Lis 2009 Temat postu:
Połamane...
k6
issa
Wysłany: Czw 16:51, 26 Lis 2009 Temat postu:
Mam jeszcze pytanie jaki typ kości obowiązuje (długie,płaskie, ogryzione)?
Pozdrawiam
Ula
Wysłany: Czw 15:03, 26 Lis 2009 Temat postu:
damy adres issie
issa
Wysłany: Czw 15:01, 26 Lis 2009 Temat postu:
) cieszę się, że mam szanse zagrać, powinnam się pojawić na czas, tylko mam pytanie jedno drobne o dokładny adres, bo nie jest mi go dane znać.
pozdrawiam wszystkich
Is
Tzeenth
Wysłany: Śro 16:07, 25 Lis 2009 Temat postu:
Potwierdzam. Over and out.
jimmor
Wysłany: Śro 15:43, 25 Lis 2009 Temat postu:
Sobota, 21.00 (Wpadać możecie wcześniej, ale raczej będziecie musieli zajmować się sobą sami, przynajmniej od 20 do 21.)
Miejsce akcji: U.S.S. Yorktown NCC 1717
Start akcji: STAR DATE 8448.65 (2287-02-03 07:12:00)
Gracie oficerami Floty UFP zaraz po akademii odbywającymi swój pierwszy patrol bojowy na pokładzie nowiutkiego krążownika U.S.S. Yorktown. Dopuszczam tylko rasy 'starej federacji' - ludzi, Andorian (takie niebieskie z czułkami) i Telerian (świnie w kosmosie). Wasz kapitan jest Vulkanianinem i to wyczerpuje limit. Federacja obecnie nie jest w stanie wojny ani z Klingonami ani z Romurianami, nie natknęła się jeszcze na Borgów, o Dominium nie wspominając. Patrol odbywacie w pobliżu strefy neutralnej pomiędzy UFP a Romurianami.
Na razie wygląda na to, że załoga będzie się składać z JUSTYNY, KASI, ULI, JARKA i JULIANA (please confirm). Zamierzam stworzyć jakieś 7 templatek (3 ludzi, 2 andorian, 2 telerian) - gotowych postaci. Będziecie je sobie mogli wybrać w kolejności wyniku rzutu kostką.
Tzeenth
Wysłany: Śro 15:00, 25 Lis 2009 Temat postu:
Co fakt, to fakt.
Ulu!! Wyśpij się!!
Zatem sobota wieczorem. Podajcie konkretną godzinkę.
Poza tym może MG by tak naświetlił sytuację taktyczną Federacji?? Jaki czas i w ogóle.
Gramy Federacyjnymi czy może jakąś zbieraniną najemników??
jimmor
Wysłany: Wto 19:50, 24 Lis 2009 Temat postu:
OK, jak Ula zaśnie, też nie będziemy jej zbyt przeszkadzać.
Jakby co to PO sesji załatwię transport.
FOUR TO BEAM DOWN
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Kantyna
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin