FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
luki
Wysłany: Śro 9:46, 19 Mar 2008 Temat postu:
Niech tak się stanie! Odpowiedż dopisuję do homerulesów.
Misiołak
Wysłany: Wto 11:25, 18 Mar 2008 Temat postu:
Otóż wcale nie postuluję rozpatrywania AF wcześniej, a jedynie zwracam uwagą na taką możliwość. Ma to na celu pokazać, jak dalekim (i moim zdaniem nieusprawiedliwionym) odejściem od zasad jest propozycja B. Ja jestem za opcją A.
jimmor
Wysłany: Wto 11:17, 18 Mar 2008 Temat postu:
Pytanie Misiołaka dotyczyłoby również statków - jeżeli w punkcie A zestrzelisz mi podlatujący myśliwiec to mogę postawić tam następny. Np. by wejść w dogfight z myśliwcem który ma antyfightera.
Ale o ile pamiętam ruchy myśliwców są równoczesna, kolejność jest bez znaczenia i tego nie wolno zmieniać
. Jeżeli wprowadzimy dodatkowy element jak postuluje Misiołak to może się okazać, że mocno skomplikujemy i tak zbyt powolną grę: przesunięcie myśliwca będzie trwało trzy minuty bo ruch każdego myśliwca będzie zależał od efektu ostrzału AF poprzedniego, sposobu przydzielenia kości Escorta i wykorzystania kostek AF. Od razu zredukujmy bitwy do poziomu patrol, bo inaczej walcząc z dobrze prowadzonymi flotami używającymi różnych typów myśliwców będziemy spędzać nad ruchem 2-3 godziny. Opcje lukiego powinny pozostać.
a) jest wolny - tzn. antyfighter działa po ruszeniu wszystkich myśliwców, jednak przed inicjacją dog-fighta (zestrzelone myśliwce odzyskuje się normalnie, zwycięski myśliwiec może strzelać i być ostrzelanym).
b) antyfighter działa po ruszeniu wszystkich myśliwców, traktowany jest jako element dogfighta ze wszystkimi konekwencjami (-1 do odzyskiwania myśliwców zestrzelonych przez fleet carriera, brak możliwości strzelania przez myśliwiec zwycięski, brak możliwości ostrzału myśliwca zwycięskiego)
luki
Wysłany: Wto 10:24, 18 Mar 2008 Temat postu:
tu bym nie mieszał i wszystkie AFy odpalał w tej samej fazie. Inaczej może być problem z konsekwencją i tym czy dany myśliwiec wystrzelił czy też jeszcze nie. No i co wtedy z escortem?
Misiołak
Wysłany: Wto 8:56, 18 Mar 2008 Temat postu:
To jednak przegięcie. Moim zdaniem AF myśliwców odbywa się przed faktyczną inicjacją dogfighta: "...which may be used
just before
a dogfight is initiated, as enemy fighters move into contact"
Zasady są raczej jasne. Ankieta powinna raczej dotyczyć, czy AF działa już podzczas ruchu myśliwców przeciwnika, czt też w normalnej fazie AF.
luki
Wysłany: Pon 21:41, 17 Mar 2008 Temat postu: Anty fighter a dogfight
Wynikło w trakcie ostatniej walki z Jimmorem.
Za rulebookiem:
Cytat:
Anti-Fighter rolls may not be made against flights involved in dogfights. However, some special fighters may also have the Anti-Fighter trait, which may be used just before a dogfight is initiated, as enemy fighters move into contact (if opposing fighters have the trait, they are resolved simultaneously).
Cytat:
Once you move into base contact with an enemy flight, you are considered to be dogfighting and so follow these rules.
Pojawił się problem, bo mój myśliwiec dostał AFy i mógł zestrzelić nadciągającego wrogiego fightera. Gdyby mu sie ta sztuka udała to czy byłby traktowany jako przebywający w dogfighcie czy nie (czyli czy mógłby strzelać i byc ostrzeliwanym do woli).
Moim zdaniem, jako, że kontakt zaistniał to wchodzi cytat drugi, czyli dogfight ma miejsce. Choć przyznaję, że równie dobrze może byc interpretacja, ze do dogfightu nie doszło.
Ankieta jest, prosze oo odpowiedzi.
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin