FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
luki
Wysłany: Śro 9:42, 19 Mar 2008 Temat postu:
luki napisał:
A czy to jest komplikowanie systemu to nie wiem. Nie założyłbym się. Otwiera pole do kombinowania fakt.
czy coś jeszcze?
Przeprasza, nie mogłem się powstrzymać....
Ale ja zawsze jestem za kombinowaniem. Chyba jestem po prostu w ten sposób pokrzywiony...:
"Opcje! Opcje! Królestwo za opcje"!
Tak na prawdę po tych kilku grach mogę zacząć wstepnie formuwać wniosek, że Drazi NIE staną się moją ulubioną flotą
Za prości. Aczkolwiek w tej prostocie też jest pewien urok...
Misiołak
Wysłany: Śro 8:55, 19 Mar 2008 Temat postu:
Ale przy broni nie masz możliwości przekazania części ognia, by ten ostrzał był skuteczniejszy.
Widzę, że większość chce jednak rozstrzygać po kolei.
To może rozstrzygać wszystkie kości z escorta (w tym przekazane) jako ostrzał z jednego statku (co zresztą jest zgodne z prawdą)? Wystarczy potraktować inne statki jako przedłużenie zasięgu, a nie faktyczne przekazanie AF.
Powinno to ograniczyć kombinowanie (trochę, bo wystarczy wziąść dwa escorty...), a zaspokoić waszą chęć rozstrzygania po kolei.
No chyba, że właśnie o kombinowanie wam chodzi, w takim razie piszcie otwarcie, nie wstydźcie się...
jimmor
Wysłany: Wto 20:56, 18 Mar 2008 Temat postu:
Jestem za rozwiązaniem by deklarować strzały AF analogicznie do ostrzału z broni. Tak wiem AF to nie broń, nawet SAF nie jest bronią
luki
Wysłany: Wto 11:37, 18 Mar 2008 Temat postu:
Misiołak napisał:
Do tej pory AF były deklarowane jednocześnie i działało. Więc nie kombinujcie jak szkapy pod górę...
do tej pory w grze nie było eskortów i figterów z AFem. I nie było (ptrzynajmniej ja nie miałem i nie dawałem) mozliwości strzelania do jednego fightra z więcej niż jednego miejsca.
luki
Wysłany: Wto 11:35, 18 Mar 2008 Temat postu:
A czy to jest komplikowanie systemu to nie wiem. Nie założyłbym się. Otwiera pole do kombinowania fakt. Jezlei się to nie podoba - jest opcja mksymalnie prosta - deklaracja na raz.
POza tym ja chcę ODPOWIEDZI. W sumie dowolnej. Mi się podoba ta na którą zagłosoweałem, bo tak to IMO powinno działać. Jeżeli przegłosowane zostanie inne rozwiązanie - nie ma problemu. Najważniejsze jest, zeby była jakaś wspólna wersja, żebym wiedział JAK ta reguła działa i nie musiał sie zastanawiać i kłócic w kolejnej grze. Bo akurat to uważam za najważniejsze. Żeby podczas samej bry wszystko szło bez zgrzytów. Szybko. I w jasny sposób...
Misiołak
Wysłany: Wto 11:31, 18 Mar 2008 Temat postu:
Do tej pory AF były deklarowane jednocześnie i działało. Więc nie kombinujcie jak szkapy pod górę...
Misiołak
Wysłany: Wto 11:29, 18 Mar 2008 Temat postu:
Nazywam to powergamer'stwem
. Czemu wprowadzać takie komplikacje, których jedyną cechą jest umożliwienie kombinatorstwa?
Masz za mało skomplikowany system?
Jimmor - w jednym wątku piszesz by nie komplikować, a w następnym popierasz zasadę właśnie komplikującą sysytem
luki
Wysłany: Wto 11:26, 18 Mar 2008 Temat postu:
owszem, może się tak zdarzyć. Zdaję sobie z tego sprawę i jestem za. AFy i tak są strasznie mało skuteczne (zbyt mała liczba?).
Aby z tego uciec potrzebna by była równoczesnas deklaracja wszystkich AFów. No bo ten sam numer możesz przecież zrobić z ciasno upakowanymi okrętami...
A co do równoczesnrj deklaracji AFów jestem zdecydowanie PRZECIW. W każdym będź razie zapraszam ponownie do ankiety
jimmor
Wysłany: Wto 11:22, 18 Mar 2008 Temat postu:
Nazwij to kierowaniem obroną plot przez myśliwce eskortujące...
Misiołak
Wysłany: Wto 11:06, 18 Mar 2008 Temat postu:
Chodziło mi o to, że w przypadku obrony escortana zasadach rozpatrywania AF po kolei(jak w propozycji), lepiej dla niego jest oddać trochę kostek pobliskiemu statkowi, niż bronić się samemu, co jest moim zdaniem absurdalne.
Przykład.
1) escort 4 broni się sam przeciw dwóm myśliwcom. Wszystkie kostki przydziela sobie. Rozdziela je po 2 na myśliwiec. Szansa, że zestrzeli oba wynosi ok 31% dla hull 5.
2) escort 4 broni się sam przeciw dwóm myśliwcom. 2 kostki przydziela sobie, 2 pobliskiemu myśliwcowi. Myśliwiec rozdziela je po 1 na myśliwiec. Jeśli choć jeden spadnie, escort wali oboma kostkami w ten pozostały. Szansa na zestrzelenie obu w tym układzie wynosi: 41% dla hull 5.
luki
Wysłany: Wto 10:21, 18 Mar 2008 Temat postu:
co do escorta zgadzam się. Najpierw dzieli wszystko co ma, potem zaczynają się strzelania. Pytanie pozostaje w jakiej kolejności... I tu zaproszenie do ankiety.
Czarli
Wysłany: Wto 10:16, 18 Mar 2008 Temat postu:
Według mnie, escorta przekazuje się całego od razu, przed fazą strzałów AF a nie w jej trakcie. Więc escort może rozdać AF'y, ale kiedy padnie pierwszy strzał nie będzie mógł już zmienić.
Cytat:
You must decide how many dice to add to other ships and how many to keep for the Escort ship itself before any Anti-Fighter firing take place.
Misiołak
Wysłany: Wto 8:50, 18 Mar 2008 Temat postu:
Jestem za tym by deklarowć przydział razem. Inaczej gracz z escortem będzie kombinował: najpierw da AF jednemu, zobaczy co tamten zestrzelił, potem drugiemu. Nawet broniąc siebie skuteczniejsze byłoby "przekazanie" AF pobliskim statkom, tylko po to, by móc przydzielić ich część już po rozstrzygnięciu pierwszych salw AF.
Tzeenth
Wysłany: Pią 12:20, 14 Mar 2008 Temat postu:
Dawaj.
luki
Wysłany: Czw 15:59, 13 Mar 2008 Temat postu:
AF nie jest atakiem tylko traitem. Jest to mocno podkreślane.
Cytat:
It should be noted that the Anti-Fighter and Advanced Anti-Fighter traits are not counted as weapons for the purposes of these rules and will not be affected by a ship being Crippled or under Special Actions, nor will
they be affected by traits on fi ghters, such as Stealth. However, as traits, they can be lost as normal when the ship is Crippled.
Z tego powodu nie rozróżniałbym tego jak działa AF na okrętach i na mysliwcach (szczególnie, ze myśliwce to statki)... Albo wszyscy sttrzelają na raz albo nikt. Robimy ankietę?
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin