FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tzeenth
Wysłany: Pon 13:18, 03 Mar 2008 Temat postu:
Moim zdaniem logiczniej byłoby, aby Carrier był na stole, a myśliwce w eskorcie okrętu z JE w hiperze.
Jednak uważam, że to lekkie przegięcie co proponujesz. Ja bym to zbanował. Pamiętaj, że myśliwce są dowodzone z Carriera.
luki
Wysłany: Pon 11:53, 03 Mar 2008 Temat postu:
Czarli napisał:
Fakt, moje niedoczytanie... Ale zgadzam się, że statki mogą mieć wyrzucony swój limit jeśli są w hiperze.
mógłbyś doprecyzować? Zgadzasz się Tzeenthem czy "limit" oznacza wszystko co mają (bo w sumie to jest ich limit
)?
mamy 3 głosy za rozwiązaniem Tzeentha.
sprowadza się do:
- okręty bedąc w hiperze wystawiają normalną, startową liczbę mysliwców.
- okręty będąc w hiperze nie mogą wyrzucac mysliwców. Opcja ta jest dostepna dopiero po wyjściu na pole.
Rodzi mi się pytanie do tego:
jak już przegłosujemy, że tak to czy można zrobić tak, że okręt jest w hiperze, ALE jego myśliwce (te możliwe do wystawienia) wychodzą na stół w pierwszej turze? IMO można tak zrobić.
Czarli
Wysłany: Sob 21:15, 01 Mar 2008 Temat postu:
Czyli już wiem, co będę musiał kupić w tej turze. Szkoda, że Xeel'e nie mogą puszczać myśliwców samopas
luki
Wysłany: Pią 22:45, 29 Lut 2008 Temat postu:
Czarli napisał:
A nasuwa mi się małe pytanie - czy statki z myśliwcami na pokładzie, ale bez cechy carrier ani fleet carrier, mogą wystawiać swoje myśliwce jako wolne skrzydła? Czy jest to tylko cecha przypisana specjalnym okrętom?
P.S. Wiem, że pewnie odpowiedź jest w podręczniku, ale nie za bardzo mam czaso ostatnio do książki zajrzeć...
podpowiem rulebook strona 99
ale żeby nie być złośliwym:
"Any ship with the Carrier trait may send its Fighters off with a fleet about to go into battle, without taking part in the fight itself. Simply organise the required amount of Fighters from the Carrier’s hanger into Wings, each with a number of flights equal to the amount you would normally purchase as a Wing in your fleet list. You may then use these Fighters as part of your fleet, paying the normal Fleet Allocation Points for them. At the end of the battle, any survivors are returned to the Carrier."
Tzeenth
Wysłany: Pią 22:17, 29 Lut 2008 Temat postu:
Misiołak napisał:
Zgadzam się z Tzeenth'em.
Eeee.... Serio?? To już nie jestem czepiaczem nr 1??
Czarli
Wysłany: Pią 21:42, 29 Lut 2008 Temat postu:
Fakt, moje niedoczytanie... Ale zgadzam się, że statki mogą mieć wyrzucony swój limit jeśli są w hiperze.
A nasuwa mi się małe pytanie - czy statki z myśliwcami na pokładzie, ale bez cechy carrier ani fleet carrier, mogą wystawiać swoje myśliwce jako wolne skrzydła? Czy jest to tylko cecha przypisana specjalnym okrętom?
P.S. Wiem, że pewnie odpowiedź jest w podręczniku, ale nie za bardzo mam czaso ostatnio do książki zajrzeć...
jimmor
Wysłany: Pią 17:17, 29 Lut 2008 Temat postu:
Nie to zostało napisane co ci się Czarli wydaje
Czarli
Wysłany: Pią 16:29, 29 Lut 2008 Temat postu:
Także uważam, że to dobre rozwiązanie. Myśliwce wychodzą razem z carrierem z hiper.
luki
Wysłany: Pią 14:55, 29 Lut 2008 Temat postu:
również bardzo chętnie popieram takie rozwiązanie
Misiołak
Wysłany: Pią 14:49, 29 Lut 2008 Temat postu:
Zgadzam się z Tzeenth'em.
Tzeenth
Wysłany: Pią 13:49, 29 Lut 2008 Temat postu:
Zgodnie z fluffem z filmu można wychodzić z hiper z wystawionymi myśliwcami. Moim zdaniem można mieć wystawionych tyle myśliwców, ile jest na początku i dopiero po pojawieniu się w realu wyrzucić resztę.
jimmor
Wysłany: Śro 10:21, 27 Lut 2008 Temat postu:
Rozszerzyłbym to: czy może w hiperprzestrzeni mieć od początku wystawione myśliwce na podstawie fleet carriera, czy pojawiają się one dopiero po wyjściu okrętu z nadprzestrzeni.
luki
Wysłany: Śro 9:43, 27 Lut 2008 Temat postu: Wyrzucanie myśliwców w hiperze.
Dyskutujemy o tym z Jimmorem już od dwóch dni. I cały czas mówimy obaj, że trzeba by to na forum wrzucić...
Sytuacja:
Avenger/Posejdon/omega/brokados/jakiś inny gość z dużą ilością fighterów zaczyna scenariusz wisząc w hiperprzestrzeni. Odpowiednią ilość swoich myśliwców (jednego lub połowę - Fleet carrier) ma wystawioną od początku gry. I teraz: czy będąc w hiperprzestrzeni może na koniec każdej tury wyrzucać dalsze myśliwce? Oczywiście nie może korzystać ze SA Scramble!scramble! na to jest zapis w regułach, ale dalszych obostrzeń w regułach brak (przynajmniej my nie widzimy). Co wy na to? Robimy coś z tym (tzn zabraniamy) czy zostawiamy jak jest?
Mi osbiście się taka mozliwość nie podoba. Fakt faktem, że nie jest zabroniona, ale mi się nie podoba...
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin