FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
MOD
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Misiołak
Wysłany: Pon 14:51, 03 Mar 2008 Temat postu:
Jimmor, zamiast robić Lukiemu zagadki napisz to jakoś lepiej. Żeby nie było, w naszej bitwie zadzaiałały zgodnie z intencją po rzucie 4+, ale regułę trzeba poprawić.
jimmor
Wysłany: Pon 13:57, 03 Mar 2008 Temat postu:
Misiołak mi wykazał poważniejszy błąd - torpedy nie działają. Sprawdź dlaczego.
luki
Wysłany: Pon 13:06, 03 Mar 2008 Temat postu:
hej! wyedytuj ierwszego posta z tymi dziwadłami! Dopisz tam tego hulla i informacje o XP za hellraidera. Inaczej ktoś to przeoczy i będzie potem pretensja...
jimmor
Wysłany: Pon 11:18, 18 Lut 2008 Temat postu:
Po to są gametesty.
Chcę żeby rakietami trzeba było się martwić - nie tylko IDF, ale także może escort albo dwa? A może kilka myśliwców? Wiem że to może wpłynąć na kompozycję floty, ale w końcu to nowa broń.
Oczywiście może dojść do 'nabudowania' salwy przez jakiegoś wrednego powergamera
Ale przeciwnik ma po coś swoje myśliwce i energy mine. A hellhoundy i hellridery to naprawę kosztowny rodzaj broni, flota ich używająca płaci dodatkowo mniejszą liczbą myśliwców.
luki
Wysłany: Pon 0:03, 18 Lut 2008 Temat postu:
jimmor napisał:
Hull hellhoundów zostaje, bo inaczej się okaże, że większe okręty na rozkazie IDF! będą w stanie samodzielnie odstrzelić wszystkie rakiety jakie wejdą im w base contact.
IMO tak powinno być. Ale żeby to umożliwić trzeba dać IDF. Inaczej te zabawki są strasznie twarde i niezbyt warto do nich strzelać z AF. Zresztą przesadzasz Tak na prawdę niewiele okrętów ma AF8, nawet dużych. A mniejsza ilośc AF powoduje, że nawet IDF nie starczy.
Ogólnie wychodzi mi, że to są zabawki do niszczenia okrętów raid i mniejszych. A one mają przeciętnie AF2 (a często 0). Oczywiście są wyjatki tylu Halik, ale to wyjątki. Dostawienie do takich okrętów 6-8 podstawek da dokładnie ten efekt o którym mówisz. A rakiety zdecydowanie NIE powinny być tak twarde jak ciężkie myśliwce.
Ponad to zastanów się naj jedną rzeczą jeszcze. Szczególnie dla hellhoundów. ZASIĘGIEM. Mierzonym w turach. Dajmy na to jakieś 5-7 tur aktywności i potem koniec paliwa. Coś takiego mieć powinny, no i rozwiązałoby ci to (przynajmnijej częściowo) problem anihilacji. Bo aktualnie to najlepszą taktyką dla floty mającej hellhoundy jest siedzenie na końcu stołu i wyrzucanie rakiet. Z atakiem rakietowym czekamy aż wyrzucimy wszystko. potem do przeciwnika leci fala. Taki gaim. Wprowadzenie zasięgu zmusi do zużywania rakiet na bierząco. I da możliwość ucieczki przed nimi.
jimmor
Wysłany: Nie 22:35, 17 Lut 2008 Temat postu:
Hull hellhoundów zostaje, bo inaczej się okaże, że większe okręty na rozkazie IDF! będą w stanie samodzielnie odstrzelić wszystkie rakiety jakie wejdą im w base contact.
Doświadczenie - niech będzie.
A kto powiedział, że nie jestem powergamerem?
luki
Wysłany: Nie 17:25, 17 Lut 2008 Temat postu:
hmmm czy ten hull nie powinien być niższy? Hll 5 to mają twarde myśliwce które z zasady są raczej pancerne. cosie które są kiepsko pancerne (zgodnie z opisem) mają hull 4 i 3. Sądzę, że rakiety do celów opancerzonych nie powinny się zaliczać...
za detonację na pewno nie powinno być XP. Jesli uda się zniszczyć torpedę ZANIM wybuchnie - owszem.
Anihilacja owszem może tk wyglądać. Szczególnie jak jacyś powergamerzy położą łapę na tych zabawkach... Ale jak na razie grasz nimi jedynie ty, wiec temat bym zostawił...
uproszczna tabela krytyków? IMO nie ma co.
jimmor
Wysłany: Nie 15:39, 17 Lut 2008 Temat postu:
Fakt - moje niedopatrzenie: hellhound hull: 5
Co do XP za torpedy - faktycznie można. Tylko czy też za mężne przyjęcie ich na klatę?
Niepokoi mnie głównie scenariusz anihilacja - nie ma VP i scenariusz może przekształcić się w walkę z mega-salwą wrogich rakiet.
Zastanawiam się czy nie zrobić uproszczonej wersji tabeli krytyków dla torped.
luki
Wysłany: Nie 14:49, 17 Lut 2008 Temat postu:
1. nie dałeś Hulla przy Hellhoundach
2. Błeee! No tego faktycznie nie było. Hellhoundy w eskorcie Auror będą... Za te drugie IMO powinny być XP. Bo czemu nie?
jimmor
Wysłany: Nie 13:23, 17 Lut 2008 Temat postu: Nowe bronie
Najprawdopodobniej Synowie Miecza będą latali okrętami EA, najcięższe okręty jakie widziano były klasy Raid. Jedyne 'nowości' jakie zafunduję to:
Pociski rakietowe Hellhound
Patrol
(Wing of 16 flights)
Fighter, Dodge 4+, Dogfight -
12", SM
Automatycznie przegrywają dogfight. W fazie ataku myśliwców (a więc po dogfight i fazie anti-fighter) może eksplodować, jeżeli tylko znajduje się base-contact z okrętem przeciwnika. Eksploduje z następującą charakterystyką:
AD 2; AP,DD; eksplozji interceptory nie zatrzymują
Na pokładach okrętów jeden myśliwiec aurora/T-bolt można wymienić na 4 Hellhoundy.
Torpeda Hellrider
Patrol
(You can have 3 Hellriders for a single Patrol choice)
Hull: 5, Damage 4/1, Crew -, 14", 2/45
Porusza się w fazie końcowej (tak jak okręty cywilne). W fazie ataku okrętów cywilnych jeżeli znajdzie się w base contact z okrętem przeciwnika eksploduje następującą charakterystyką:
AD 10; AP,DD; eksplozji interceptory nie zatrzymują
Na pokładach okrętów można wymienić jeden myśliwice Aurora/T-bolt na Hellridera
Po bitwie:
Wszystkie wystrzelone Hellhoundy i Hellridery oraz zakupione samodzielnie
ulegają zniszczeniu na koniec bitwy. Hellhoundy i Hellridery zakupywane samodzielnie należy rozumieć jak salwy pocisków wystrzelone przez pozostałą część floty, która wycofała się po oddaniu strzałów. Uzupełnianie Hellhoundów w kampanii odbywa się na zasadach uzupełniania myśliwców. Uzupełnianie Hellriderów odbywa się jedynie poprzez zakup samodzielnych choice, które można rozbijać po okrętach.
Punkty zwycięstwa:
Za Hellhoundy i Hellridery przenoszone na okrętach nie należą się VP's. Za Hellhoundy i Hellridery zakupione samodzielnie należą się VP zgodnie z warunkami scenariusza (za podstawkę hellhoundów jak za podstawkę myśliwców, z torpedę Hellrider jak za okręt klasy Patrol). VP zdobywa się NIEZALEŻNIE od tego czy torpedy i pociski zostały zniszczone.
Warunki zwycięstwa:
Hellhoundy ani Hellridery nie liczą się jako okręty na poczet określania warunków zwycięstwa.
Doświadczenie:
Hellhoundy ani Hellridery nie zdobywają doświadczenia, nie zdobywa się również doświadczenia niszcząc je lub będąc przez nie trafianym.
Fleer Carrier
Cecha fleet carrier nie pozwala na odzyskiwanie zniszczonych Hellhoundów ani Hellriderów w czasie bitwy.
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
MOD
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin