FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
luki
Wysłany: Pią 22:57, 15 Lut 2008 Temat postu:
za Czarlim. Przy takim sposobie jak to rozgrywamy efekty OD powinny wchodzić na koniec tury (np straty RR) lub w turę kolejną (diverting raid itd)
Czarli
Wysłany: Pią 21:49, 15 Lut 2008 Temat postu:
Według zasad tura kampanii powinna wyglądać tak, że pierwszy gracz wybiera cel, walczy bitwę (jeżeli cel był zajęty lub został przechwycony) potem następny gracz wybiera cel, toczy bitwę itd.
Jako, że nie stosujemy w naszej kampanii kolejności rozgrywania bitew według ustalonej inicjatywy, więc nie uważam żeby uczciwe było to, że gracz o niższej inicjatywie który rozegrał bitwę wcześniej wpłynął na potyczkę toczoną przez gracza o wyższej inicjatywie.
Jestem za opcją, że rzuty wykonujemy bezpośrednio po bitwie, jednak ich cele deklarujemy w fazie końcowej, w kolejności odwrotnej inicjatywy,
przynajmniej do czasu, aż nie wprowadzimy rozgrywania bitew według kolejności ich zadeklarowania, co znacznie wydłuży czas trwania tury.
Oddaję głos na opcję trzecią, z zastrzeżeniem że rzut nie jest wykonywany "obojętnie kiedy" tylko zaraz po bitwie.
jimmor
Wysłany: Pią 20:49, 15 Lut 2008 Temat postu: Kiedy OD / Refit
Other Duty i Refity w mojej ocenie rzuca się bezpośrednio po bitwie. Jednocześnie deklaruje się kogo dotyczą efekty. W poprzedniej kampanii graliśmy nieco inaczej - rzuty pojawiły się w fazie napraw i uzupełnień. Jestem zwolennikiem mojej interpretacji - ale to wasza kampania więc decydujcie.
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin