FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Misiołak
Wysłany: Pon 13:11, 25 Lut 2008 Temat postu:
Self repair powinien działać odrazu po naprawie bo już conajmniej raz nie zadziałał - na koniec tury w której został uszkodzony.
Tzeenth
Wysłany: Pon 14:42, 11 Lut 2008 Temat postu:
A moim zdaniem niebardzo. Logicznie rozumując przyjąłbym tak: Pierw leczysz mniejsze rany, potem krytyki. Powoduje to, że (tak jak przy wszystkich innych krytykach) trait działa dopiero po naprawie. Pierw mechanik naprawia źródło straty, a potem pozostałączęść.
Trochę chyba zagmatwałem, ale sądzę, że da się odczytać przesłanie.
luki
Wysłany: Pon 14:36, 11 Lut 2008 Temat postu:
hmmm... dobre pytanie.
Misiołak, ty jako najdoświadczeńszy w self repair i jego stratach... jak to do tej pory robiłeś?
Hmm nie możesz reperować krytyka w fazie gdy został zadany. To by wskazywało, że jednak self repair działa po tym jak go naprawiasz. Czyli ja byłbym za tym, żeby po naprawie self repaira zadzaiłał on jeszcze w tej turze.
Tzeenth
Wysłany: Pon 13:22, 11 Lut 2008 Temat postu: Leczenie okrętów
Grając ISA mam leczenie okrętów (nie tylko ja - prawda Misiołaku??
). Teraz.... Dostaję krytyka i tracę Self repair. W następnej turze w End Phase rzucam na naprawę tego krytyka i udaje się to czy mogę się leczyć?? Wszystko sprowadza się do pytania: czy naprawa krytyków jest przed czy po Self repair??
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin