FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Misiołak
Wysłany: Wto 10:34, 22 Sty 2008 Temat postu:
Dla jasności: pierwszy akapit Lukiego do Wolfa odnosi się do napraw kampanijnych, drugi do tymczasowych napraw na polu walki.
luki
Wysłany: Wto 10:18, 22 Sty 2008 Temat postu:
Ula napisał:
Nie rzucalismy z prostego powodu, że zazwyczaj załoga już była szkieletowa i nie miał kto i tak naprawiać krytyków.
Zgadza się. Ale jak tak nie bedzie? Okręty narnijskie czy choćby wspomniany Avenger mają spory przerost załogi nad HP...
@Wolf. Za naprawę jednostek w kampanii płacisz. Usunięcie crippled kosztuje extra. Płacisz też za naprawę KAŻDEGO efektu trafienia krytycznego. Oczywiście możesz nie naprawiać jednostki wogóle lub naprawić częściowo. Wtedy do nastepnej walki wychodzi z takim stanem uszkodzeń jak mu zostawiłeś. - to w kampanii
Zdjęty krytykiem trait można naprawić, zdjęty cripplem nie. Jeżeli skrytykowany
trait przeżyje 4+ to możesz go nadal próbowac naprawić. O ile oczywiście nie dostaniesz w między czasie skeleton crew lub krytyka "no damge control". IMO rzucać na to warto. - a to jest odnosnie pola bitwy. PO bitwie wchodzą zasady kamanijne.
---------
EDIT: Misiołak ma rację, niejasno to napisałem. Tak to jest jak się pisze o rzeczach dla kogoś oczywistych
Wolf dostałeś podręcznik? Przeczytaj odpowiednią sekcję. Tam stoi to jasno. Ja poprawiłem trochę swego posta.
Ula
Wysłany: Wto 9:03, 22 Sty 2008 Temat postu:
Nie rzucalismy z prostego powodu, że zazwyczaj załoga już była szkieletowa i nie miał kto i tak naprawiać krytyków.
Wolf
Wysłany: Wto 2:00, 22 Sty 2008 Temat postu:
Pytanko techniczne, czy w kampanii jeśli taki okręt by przetrwał to jeżeli permanentnie utraci dane traity to już jest jednostką hmm.. jakby to ująć "okrojoną" - chodzi mi już post factum...
Z tego co miałem okazje zagrać to jak skreślamy trait to chyba już się na niego nie rzucało... A z Twojej interpretacji by jeszcze wynikało ustalenie permanentnego usunięcia traitu na danym okręcie....
Dobrze myślę czy mi coś się pierwiosknuje?
luki
Wysłany: Wto 1:39, 22 Sty 2008 Temat postu: crippled!
Wpadłem na trop kolejnej lekkiej nieścisłości/niedoprecyzowania zasad.
Sytuacja. Okręt, powiedzmy lotniskowiec Avenger. Traitów 7, w tym lumbering. W trakcie walki okręt traci na skutek krytyków 2 traity (powiedzmy fleet carrier i jump engine). Nastepnie nadchodzi crippled. Traity Command +1 i Interceptors traci z automatu i permanentnie. Traci również (ponownie) Fleet Carriera, tym razem bez możliwości naprawy. Na pozostałe traity rzucamy. Strata bez możliwości naprawy na 4+. I tu zagwozdka, bo moim zdaniem powinniśmy rzucać na wszystkie pozostałe traity oprócz lumberingu. Na jump engina też. Jesli wypadnie 4+ sytem padł.
Mam nadzieję, że zgodzicie się z moją interprestacją. Jakby co podaję źródło:
"Finally, roll a D6 for every trait the ship possesses – on a roll of a 4 or more, the trait will be destroyed."
Nie pamietam jak to robiliśmy. chodzi o to, by tego nie przegapić. Przy zapisywaniu który system padł w sposób jaki robiłem do tej pory (czyli kresliłem go) zgubić ten jeden rzut bardzo łatwo
A szkoda by było.
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin