FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Misiołak
Wysłany: Pon 17:16, 14 Cze 2010 Temat postu:
WIem, ze strzelam sobie w stopę, ale z tego co czytałem na forum mongoose to wystrzelone breaching pody zabierają troopsy ze statku (ubywa ich tam). Przyjmuje się raczej, że pody odzyskuje się z fleet carriera załadowane. Nie wiadomo natomiast co z breaching podami i komandosami po udanej akcji. Podobnie jak z komandosami abordażującymi z okrętu...
luki
Wysłany: Pon 16:22, 14 Cze 2010 Temat postu:
Z tego co czytam to bym wersji nie zmieniał...
Misiołak
Wysłany: Pon 16:17, 14 Cze 2010 Temat postu:
luki napisał:
są takie koszta:
podrozdział Recruiting:
"RR points spent to replace Crew points can also be used to replace lost Troops."
ahh i jeszcze jedno pytanie:
7. breaching pody jak sądzę też muszą jakoś uzupełniać zużyte(wybite) troopsy? Bo tam może się okazać, że częściej bedzie taka sytuacja, że pody żyją a troopsy nie.
Hmm chyba podrzucę własne odpowiedzi:
Uznałbym, że każdy (* no prawie) żywy troops zwycięzkiej strony jest odzyskiwany. Po bitwie trafia do wspólnego poola z którego moza uzupełnić dowolny okręt.
* jeżeli strona wygrała scenariusz, ale w momencie zakonczenia scenariusza miała troopsów na okrętach nie dokńca przez siebie opanowanych to troopsi ci giną (tak może być np w scenariuszu convoy duty)
1. okręt traktujemy jako zdobyty marinsi do odzysku
2. okręt traktujemy jako zdobyty marinsi do odzysku (jest poza planszą czyli już nie mozna na niego wpłynąć)
3. patrz założenia ogólne - marinsy stracone
4. patrz założenia ogólne - marinsy stracone
5. patrz założenia ogólne - można przerzucać marinsy. Nadliczbowe mairnsy zostają na później
6. mozna
7. trzeba uzupełniac jak okręty.
Nic nie ustaliliśmy, amam sporo breaching podów. Jak tę sprawę widzicie teraz?
luki
Wysłany: Pią 15:50, 15 Lut 2008 Temat postu:
No cóż po przemyśleniach i wczytaniach muszę dać update do mojej wersji. Niestety z uwagi na to, że troops kupuje się jak załoge to nie widzę możliwości, aby pozostali po obsadzeniu okrętów troopsi zostali. Czyli należy przyjąć, że niewykorzystani do obsady okrętów/podów wolny troopsi znikają (pewnie w knajpach) wraz zakończeniem tury - zmienia się odpowiedź na punkt 5. Resztę bym zostawił jak napisałem.
Prosiłbym o ustosunkowanie się jakieś do tego tematu bo jak tylko wejdą do walki PIraćki czy moje claweagle problem wypłynie. A wolałbym, żeby do tego czasu był już rozwiązany.
luki
Wysłany: Wto 6:56, 12 Lut 2008 Temat postu:
są takie koszta:
podrozdział Recruiting:
"RR points spent to replace Crew points can also be used to replace lost Troops."
ahh i jeszcze jedno pytanie:
7. breaching pody jak sądzę też muszą jakoś uzupełniać zużyte(wybite) troopsy? Bo tam może się okazać, że częściej bedzie taka sytuacja, że pody żyją a troopsy nie.
Hmm chyba podrzucę własne odpowiedzi:
Uznałbym, że każdy (* no prawie) żywy troops zwycięzkiej strony jest odzyskiwany. Po bitwie trafia do wspólnego poola z którego moza uzupełnić dowolny okręt.
* jeżeli strona wygrała scenariusz, ale w momencie zakonczenia scenariusza miała troopsów na okrętach nie dokńca przez siebie opanowanych to troopsi ci giną (tak może być np w scenariuszu convoy duty)
1. okręt traktujemy jako zdobyty marinsi do odzysku
2. okręt traktujemy jako zdobyty marinsi do odzysku (jest poza planszą czyli już nie mozna na niego wpłynąć)
3. patrz założenia ogólne - marinsy stracone
4. patrz założenia ogólne - marinsy stracone
5. patrz założenia ogólne - można przerzucać marinsy. Nadliczbowe mairnsy zostają na później
6. mozna
7. trzeba uzupełniac jak okręty.
jimmor
Wysłany: Pon 17:00, 11 Lut 2008 Temat postu:
Nie ma nic o kosztach uzupełniania troops - dla prostoty uznałbym że troops automatycznie regenerują się po bitwie.
luki
Wysłany: Pon 16:53, 11 Lut 2008 Temat postu:
nie jest napisane co się dzieje z troopsami PO bordingu...
jimmor
Wysłany: Pon 16:50, 11 Lut 2008 Temat postu:
A jak jest normalnie z troops?
luki
Wysłany: Pon 15:39, 11 Lut 2008 Temat postu:
dalsze pytania:
zbordowałem okręt, marinsy wybiły załogę. Co się dzieje gdy:
1. okręt wydryfuje za planszę a ja wygrałem scenariusz (uciekł? zniszczony? I czy odzyskuję swoich marinsów?)
2. okręt wydryfuje za planszę a ja przegrałem scenariusz (uciekł? zniszczony? I czy odzyskuję swoich marinsów?)
3. okręt jest na planszy wygrałem scenariusz (marinsy odzyskuję wtedy? czy zależy od rezultatu walk na pokładzie?)
4. okręt jest na planszy przegrałem scenariusz (marinsy odzyskuję wtedy? czy zależy od rezultatu walk na pokładzie?)
5. Okret zbordowany, marinsy na pokładzie ale uległ zniszczeniu okręt macierzysty marinsów - czy mogę przerzucić marinsówpo zakończeniu gry na okręt inny, który ma ubytki w marinsach? Czy jak wszystkie okręty mam pełne a marinsy mi zostały to moge ich zachować na później?
6. czy mogę przerzucać marinsów między okrętami? Np mam dwa puste claweagle czy mogę je uzupełnić zabierajac po jednym marinsie z innych okrętów?
Misiołak
Wysłany: Wto 10:28, 22 Sty 2008 Temat postu:
http://www.mongoosepublishing.com/phpBB2/viewtopic.php?t=30967&postdays=0&postorder=asc&highlight=claweagle&start=0
temat o claweagle'ach
luki
Wysłany: Wto 10:23, 22 Sty 2008 Temat postu:
Misiołak napisał:
Jeśli dobrze pamiętam, na oficjalnym forum Claweagle mogły boardować z APTE, ale głowy nie dam. Nie zaszkodzi zapytać.
Wymyśliłem na nie taktykę, ale Vorlonom się ona nie przyda...
Poszukam. Wydaje mi się, ze podciągać bordowanie claweagle'a pod SA jest błędem. IMO bliższy jest on raczej scoutowi.
Misiołak napisał:
Co do punktu drugiego, to kiedy odbywa się boarding (nie walka, ale przemieszczenie troopsów)? Bo moim zdaniem w fazie ataku statku boardującego. Czyli jeśli strzeli/zdesantuje się pierwszy, to nawet po odstrzeleniu statku komandosi zdążyli się przedostać...
Masz rację. Był taki temat. Jeżeli uaktywnię okręt w fazie strzelania to w tym momencie jest prowadzony desant. Same walki rozgrywają sie na koniec tury. Nie znaczy to, że nie można odstrzelić claweagle'a zanim sie zdesantuje. Trzeba tylko byc pierwszym. Lub mieć fightery.
Misiołak
Wysłany: Wto 10:15, 22 Sty 2008 Temat postu:
Jeśli dobrze pamiętam, na oficjalnym forum Claweagle mogły boardować z APTE, ale głowy nie dam. Nie zaszkodzi zapytać.
Wymyśliłem na nie taktykę, ale Vorlonom się ona nie przyda...
Co do punktu drugiego, to kiedy odbywa się boarding (nie walka, ale przemieszczenie troopsów)? Bo moim zdaniem w fazie ataku statku boardującego. Czyli jeśli strzeli/zdesantuje się pierwszy, to nawet po odstrzeleniu statku komandosi zdążyli się przedostać...
jimmor
Wysłany: Wto 9:11, 22 Sty 2008 Temat postu:
Myślę że padasz ofiarą niekonsekwencji semantycznej twórców systemu - dla mnie atak claweagla jest po prostu wersją SA Launch Breaching Pods and Shuttles! Zwłaszcza że korzysta z typowego mechanizmu SA Crew Quality check - ‘Opposed’.
Opcja połączenia tej formy ataku z APTE powoduje, że szwadron claweagle będzie w stanie nieostrzelany dopaść większości okrętów przeciwników - w turze poprzedniej ruszając się i 'boresightując' po upatrzonej ofierze, w turze ataku ruszając się przed nią - z inicjatywą Drazi nie mają problemów.
Wolf
Wysłany: Wto 2:07, 22 Sty 2008 Temat postu:
hmm...
Co do pierwszego punktu jeżeli zasady inaczej nie mówią to chyba tak w mojej opinii, bo na zdrowy rozum to APTE mogłoby mu raczej pomóc wejść w sytuacje bordingową...
Co do drugiej opcji to bym się przychylił do Twojej interpretacji
luki
Wysłany: Pon 22:43, 21 Sty 2008 Temat postu: Drazi
Miałem to napisac w zasadcha,ale z tego co widzę praktycznie bliźniaczy topik wolfa wylądował tutaj, wieć i ja napiszę tu.
Przeglądam sobie Drazi i rodzą mi się pytania. Będę wrzucał wątpliwości razem z moją interprertacją. Odnoście się do nich lub nie. Na pewno wszystko co ustalimy tu bedzie zapamiętanie. Wszystko co nie zostanie ustalone wyjdzie w grze.
Na początek
Claweagle
"The Claweagle may initiate a boarding action, simply by moving into contact with an enemy ship and succeeding in an opposed Crew
Quality test. If successful, it will stay in contact with the enemy ship until the Drazi player decides to release it in an End Phase. The
Claweagle may also fire its particle beams into the ship (but not at other targets while grappled). While attached, the Claweagle may only be
attacked by Fighters or ships other than the one being grappled with weapons that also have the Accurate or Precise trait. Troops on board
the Claweagle may automatically initiate a boarding action against any ship they are in contact with, as if they were using breaching pods.
These Troops may not leave with the Claweagle when it detaches from the target ship. The Claweagle may not perform any Special Actions
while clamped in this way."
- w turze graplowania claweagle może miech wrzuconą SA (np CBD czy APTE)
- atak piechoty następuje w turze ataków troopsów, czyli po zgraplowaniu claweagle może zostać zniszczony ZANIM wykona atak marines.
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin