Autor |
Wiadomość |
luki
major major major
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?
|
Wysłany:
Czw 9:38, 25 Paź 2007 |
|
Misiołak napisał: |
Proponuję ograniczenie ilości celów strategicznych do 8. Kampania ma być krótka. Dodatkowo, proponuję dać możliwość ignorowania kiepskich refitów (xpeki są tracone). Ja takich nie mam, ale u was mogą się znaleźć.
|
A ile wychodzi celi "standardowo"? Osobiście wolałbym, żeby celi było z 10. Wtedy każdy by miał możliwość chapnięcia czegoś sensownego zanim zacznie się pranie.
Do naturalnego końca kampanii (czyli zdobycie kontroli nad całym układem) to raczej nie dojedziemy, więc ilośc celów nie jest zbyt ważna. A tak przynajmiej w pierwszej rundzie wszyscy się umoszczą i bedą jeszcze mieli co "jakby co" robić w 2.
Wydaje mi się, że 1 tura upłynie spokojnie (więc i szybko), w drugiej już się coś zacznie dziać.... Ale mogę się mylić. Poza tym mogę w końcu przeczytać jak ta kampania działa
Co do refitów... nie wiem nie widziałem, ale mam pytanie kto ocenia kiepskość? co najwyżej dałbym możliwość przerzutu bez (ew z) mozliwością powrotu do pierwszego rzutu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Misiołak
kawalerzysta desantowy
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)
|
Wysłany:
Czw 9:44, 25 Paź 2007 |
|
Do refitów jesteś zbyt chojny. Moja propozycja: Po prostu płacisz, rzucasz, a jak się nie podba, to rezygnujesz, ale punkty poszły. Chodzi o refity gorsze od ich braku.
Mamy mało czasu, a 8 celów popchnie nas do boju już w 2 turze. I o to chodzi. Normalnie byłoby ok 12 celów. 10 Nie załatwia sprawy, bo 2 turę też będziemy się okopywać, a po co to przeciągać...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
luki
major major major
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?
|
Wysłany:
Czw 9:56, 25 Paź 2007 |
|
cóż w 2 turze część na pewno się zechce okopywać, ale na 100% nie wszyscy, bo śmieci zostaną. czyli w 2 turze powinna być walka. Tylko nie bedzie ich 5 a powiedzmy 2-3 i o to chodzi. Poza tym okopywanie można robić całkowicie wirtualnie, więc czasu tracimy niewiele. Na wirtualną turę przwidź 3 dni i bedzie aż nadto. Czyl;i jak sie uwiniesz, to do tego 9XI będziemy mieli skończoną drugą turę z walkami, albo bedziemy w połowie trzeciej... Zależy ile wirtuala
refity.. a są takie? Gorsze niż brak? zaraz zerknę. Jeżeli tak, to ok. może być.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Misiołak
kawalerzysta desantowy
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)
|
Wysłany:
Czw 10:11, 25 Paź 2007 |
|
Śmieci też opłaca się zająć. Przy 8 celach w 2 turze będziesz miał 1 - 2 bitwy. I o to chodzi. Pamiętaj o szlaku handlowym, który jest dodatkowym celem w każdej rundzie...
Refity gorsze niż brak to często np. turbo weapons na niewłąściwym statku, albo jeszcze kilka innych. Dużo zależy od rasy. Ja mam same dobre lub w miarę dobre (osobowości zamiast refitów i duties)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
luki
major major major
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?
|
Wysłany:
Czw 11:17, 25 Paź 2007 |
|
śmiecie nie bardzo.... szczególnie takie po 1-2RR i nic wiecej. Bo za śmiecia masz niewiele a potem płacisz -1 do inc. Mnie to w sumie nie boli ja i tak mam tylko 1. Ale dla was to może stanowić....
Poza tym co za róznica. Jak się wszyscy okopią to bedzie tura wirtualna. Czyli max 3 dni. I rusza tura 3 ze szystkimi celami zajętymi.... Tracisz prawie nic a masz jakiś przypływ RR. Akurat cienim to niewiele znaczy, ale reszcie daje bardzo duzo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jimmor
Generalissimus
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:41, 25 Paź 2007 |
|
Zmniejszenie zasobów wcale nie musi skrócić kampanii - wszyscy będą się bardziej czaić albo wysyłać co chwilę flotę do domu, bo floty będą się szybciej zużywać. Lepiej wprowadzić ograniczenie czasowe - w 10 turze przylatują Vorloni z planet-killerem i wygrywa ten, kto zdobył najwięcej zasobów. Alternatywnie wprowadzić zasób którego posiadanie przez 3 kolejne tury daje automatyczne zwycięstwo. Czy zasób ma dawać coś więcej - do dyskusji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
luki
major major major
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?
|
Wysłany:
Czw 11:50, 25 Paź 2007 |
|
IMO nie kombinować - grać
1 tura (chyba) spokój
2 tura (chyba) 1-3 walki
3+ tura rzeźnia.
Za kamperstwo możemy karę wymyslić jak się stanie faktem.
10 tur... fiu fiu Pan to optymista jest Panie szanowny.... Już czas trwania tury jest bolesny.... 2 tyg. sądzę, że nie bedzie problemu
poza tym napiszę raz jeszcze. to jest nasza pierwsza kmapnia. Zagrajmy ją by book. Jak skończymy to se możemy modyfikować....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Misiołak
kawalerzysta desantowy
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)
|
Wysłany:
Czw 12:02, 25 Paź 2007 |
|
Oszczędzę nam rzucania i wezmę gotowca z ładną mapą:
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
luki
major major major
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?
|
Wysłany:
Czw 12:04, 25 Paź 2007 |
|
ładna mapa, tylko nic nie widać
Ile celi? i jakie? jak się wszyscy zgodzą to można 1 turę zaczynać...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Czarli
Brat Księcia Felicjana
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warsaw City, Mokotou
|
Wysłany:
Czw 12:08, 25 Paź 2007 |
|
Jeszcze musimy na flotę centkowanych poczekać do poniedziałku(?) and let the probing begin!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ula
emerytowany porucznik
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 12:10, 25 Paź 2007 |
|
Centkowanych - rasista jednen!
Jesli dzisiaj ją rozpiszę, to mój secret agent wrzuci ją jutro.
^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Misiołak
kawalerzysta desantowy
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)
|
Wysłany:
Czw 12:12, 25 Paź 2007 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Czarli
Brat Księcia Felicjana
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warsaw City, Mokotou
|
Wysłany:
Czw 12:13, 25 Paź 2007 |
|
Czyli początek kampanii zbliża się coraz większymi krokami
I jacy tam rasiści... nie wszyscy są po prostu tak piękni i doskonali w formie zewnętrznej jak my - Vree
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
luki
major major major
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?
|
Wysłany:
Czw 13:00, 25 Paź 2007 |
|
hej!! bedziecie na tym Larpie? Jak tak, możecie rzucić na incjatywą. Za mnie niech rzuci Nitka, ona ma farta na kostach i nie da się za łatwo zbałmucić. To w poń już bedzie można dawać typy kto co robi (tzn zajmuje )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Misiołak
kawalerzysta desantowy
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)
|
Wysłany:
Czw 13:37, 25 Paź 2007 |
|
Rozumiem, że mapka wszystkim odpowiada?
Na larpie rzucimy inicjatywę.
Shadow +6
Drakh +4
Narn +2
EA 3.age +1
Vree 0
O ile dobrze pamiętam...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|